koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuarAMKL 75 lat
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

See Me, Hear Me

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 189 wyświetleń od 23 października 2013
  • 22 listopada 2013, piątek
    » 19:00

Niewolnictwo... Problem tak mało dostrzegany, a będący przestępstwem na ogromną skalę. Właśnie dziś, właśnie w XXI wieku… …See me…

Handel ludźmi. Nie bronią, lekami czy narkotykami, ale właśnie ludźmi. Najbardziej dochodowe przestępstwo w Europie. Zyski – rocznie 2,5 miliarda euro. Sto tysięcy ofiar co roku w samej Unii Europejskiej. Siedem razy tyle na całym świecie. Cichy dramat 27 milionów ludzi, w tym dzieci… …Hear me…

Spektakl See Me, Hear Me pokazuje osobiste tragedie, kryjące się za przerażającymi statystykami. Monodram, napisany i zagrany przez aktorkę – performerkę Kathleen Ann Thompson, nie ma drastycznych scen. Artystka prostotą formy i środkami, jakie daje sztuka, odsłania głęboko skrywany świat współczesnego niewolnictwa.

„…engaging from beginning to end… informs and inspires… to compassion and action” Ashley Byrd, regional director, Columbia University “Kathleen Ann Thompson is a powerful, intense, intelligent performer, and this is her passion project… you should see this show.”
Kate Copstick, Scotsman, Edinburgh Fringe Festival “The stories introduce a world so close and yet so conveniently hidden, desperate for compassion and action.”
Sarah Martin, Edinburgh Fringe Festival

Kathleen Ann Thompson (USA) – reżyserka, aktorka, choreograf. Absolwentka Wydziału Sztuk Teatralnych Uniwersytetu Michigan. Ukończyła również studia w zakresie teatru muzycznego na Universytecie San Diego. Swe wykształcenie uzupełniała w Szkole Teatralnej Jacque’a Lecoq’a w Paryżu oraz Dell’Arte School of Physical Theater. Pracuje jako producent i dyrektor Towarzystwa Teatralnego „Belletherst Production” w San Diego. Od 1991 roku jest kierownikiem artystycznym i głównym wykładowcą Chrześcijańskiego Studium Teatru Ruchu.

zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ