koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TP Repertuar 11.2024CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Las Villas

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 771 wyświetleń od 19 grudnia 2016
  • od: 21 stycznia 2017, sobota
    do: 22 stycznia 2017, niedziela

“Zapomnij o makrelce. Ona umrze. Niebawem. Może nawet dzisiaj. Zobaczysz, co się będzie działo. Będą wchodzić i wychodzić. Burzyć się będą. Brzydzić się będą. Dziwić się będą. Jakby nie wiedzieli”

Mówiono o niej: „głos ery atomowej“. Nazywano ją „kolorowym ptakiem PRL-u”. W paryskiej Olimpii swoim głosem podobno wprawiła w drżenia kryształowe żyrandole, a na scenę w Las Vegas wjeżdżała białym jaguarem. Nikt do końca nie wie, ile w swoim życiu przygarnęła zwierząt i ilu zwierzętom uratowała życie. Villas – legenda polskiej estrady, w której prywatnym i zawodowym życiu spektakularne sukcesy nieustannie przeplatały się ze spektakularnymi klęskami. Sięgając po biografię i twórczość Violetty chcemy oddać hołd tej wybitnej artystce, i zastanowić się nad tym dlaczego musiała odejść w samotności i zapomnieniu. Dlaczego w wolnej Polsce ten kolorowy ptak nie znalazł sobie nigdy miejsca, którego szukał przez całe życie? Spektakl w reżyserii Piotra Siekluckiego oparty będzie na tekście Tomasza Kaczorowskiego, który wyłoniony został w konkursie na sztukę teatralną inspirowaną życiem i twórczością Violetty Villas, organizowanym wspólnie przez Teatr Nowy w Krakowie i Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku.

rezerwacja: biuro@teatrnowy.com.pl lub +48 732 999 232

zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ