koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku GalaPerform[ing] POLAND - Przegląd sztuki performansu
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

SCENA TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO: SPEKTAKL KRAKOWSKIEGO TEATRU TAŃCA „SINGULARE TANTUM”

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 981 wyświetleń od 21 września 2017

14 października 2017 r., godz. 19.00

Scena SCKM, ul. Wietora 15

Bilety: 25 zł (ulgowy), 30 zł (normalny)

Informacje i rezerwacja: tel. 12 430 50 90 lub e-mail scena.tanca.sckm@gmail.com

Choreografia i wykonanie: Paweł Łyskawa, Katarzyna Pawłowska, Eryk Makohon

Współpraca artystyczna: Ayrin Ersoz Muzyka: Michał Paduch oraz Sigur Rós W spektaklu wykorzystano fragmenty dramatu „Noc” Harolda Pintera.

Spektakl powstał w twórczym dialogu pomiędzy choreograficznym kolektywem: Eryk Makohon, Katarzyna Pawłowska, Paweł Łyskawa a turecką choreografką i krytyczką tańca Ayrin Ersoz, zaproszoną do współpracy w ramach programu „rezydencja/premiera” Gdańskiego Festiwalu Tańca. Po spektaklu zapraszamy na spotkanie z Ayrin Ersoz!

„Singulare tantum to premiera udana, ciekawie i konsekwentnie operująca nie tylko ruchem, ale też światłem czy słowem mówionym...” Mirosław Baran

Spotkanie trójki artystów z widownią staje się punktem wyjścia do zbudowania siedmiu przenikających się obrazów. Doświadczenie pojedynczości w zbiorowości staje się wspólnym przeżyciem aktorów i widzów.

to jeden z nielicznych rzeczowników, który nie posiada liczby mnogiej, liczby pojedynczej nie posiada rzeczownik , tzw. „plurale tantum”. Czy gramatyka skazuje nas na samotność? Może nie bez znaczenia… to kolejny rzeczownik, którego gramatyczną cechą jest pojedynczość...

Spektakl plastycznym językiem ruchu, światła i słowa opowiada o samotności. Indywidualne doświadczenia tancerzy stały się punktem wyjścia do spotkania z widownią, spotkania w którym widzowie stają się częścią opowieści.

„Pomysł zastosowania rzutników jest ciekawym rozwiązaniem, dzięki któremu tworzone są nowe jakości i relacje pomiędzy tancerzami (…). Spektakl w łagodny sposób zmusza do refleksji…” Krzysztof Hliniak

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ