koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  3 miesiące temu

Czarna komedia Maxa Frisha "Biedermann i podpalacze"

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 80 672 wyświetleń od 15 lutego 2018
  • 29 marca 2020, niedziela
    » 19:00
  • 15 marca 2020, niedziela
    » 19:00
  • 13 lutego 2020, czwartek
    » 19:00
  • 6 lutego 2020, czwartek
    » 19:00
  • 2 lutego 2020, niedziela
    » 19:00
  • 19 stycznia 2020, niedziela
    » 19:00
  • 17 stycznia 2020, piątek
    » 19:00
  • 21 grudnia 2019, sobota
    » 19:00
  • 20 grudnia 2019, piątek
    » 19:00
  • 8 grudnia 2019, niedziela
    » 19:00
  • 17 listopada 2019, niedziela
    » 19:00
  • 12 kwietnia 2019, piątek
    » 19:00
  • 7 kwietnia 2019, niedziela
    » 19:00
  • 30 marca 2019, sobota
    » 19:00
  • 23 marca 2019, sobota
    » 19:00
  • 22 marca 2019, piątek
    » 19:00
  • 15 marca 2019, piątek
    » 19:00
  • 16 lutego 2019, sobota
    » 19:00
  • 15 lutego 2019, piątek
    » 19:00
  • 2 lutego 2019, sobota
    » 19:00
  • 19 stycznia 2019, sobota
    » 19:00
  • 14 grudnia 2018, piątek
    » 19:00
  • 9 grudnia 2018, niedziela
    » 19:00
  • 19 maja 2018, sobota
    » 19:00
  • 17 marca 2018, sobota
    » 19:00
  • 11 marca 2018, niedziela
    » 19:00

#

Spektakl z EPILOGIEM! 

Wyobraź sobie, że do Twojego domu przychodzą podpalacze i uczciwie zapewniają Cię, że są podpalaczami, ale Ty im nie wierzysz. Mało tego, zapraszasz ich nawet do swojego domu. Cały sekret tkwi bowiem w tym, że ludzie bardzo często nie chcą wierzyć w prawdę. Tak mniej więcej przedstawia się historia pana Biedermanna. Spektakl z zaskakującym, kryminalnym finałem, dawką czarnego humoru oraz ze świetnie napisanymi rolami. To także komentarz do obecnej epoki różnego rodzaju terrorystów, którzy przenikają społeczeństwo. Konfrontuje widza z tymi, którzy nie potrafią spojrzeć prawdzie w oczy. Mówi o świecie, w którym osiągnięcie stabilizacji wyklucza prawdę i moralność oraz gdzie zgoda na mniejsze lub większe zło, to jak podpisanie cyrografu z diabłem. 

Zgrabnie napisana sztuka, autorstwa Maksa Frischa z roku 1953, zdaje się nie tracić na aktualności, bawi w równym stopniu jak i każe zastanowić się nad tym, na ile jesteśmy w stanie oswoić i zrozumieć zło. Bardzo często bowiem, zamiast próbować go wytłumaczyć należałoby po prostu powiedzieć dość.

zmodyfikowano  3 miesiące temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ