koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Perform[ing] POLAND - Przegląd sztuki performansuWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  3 lata temu

Maja Laura i Niewolnicy Saturna

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 27 493 wyświetleń od 20 listopada 2021

#

Maja Laura to krwawa szczerość i doświadczenie białego światła. Pianistyczna ulotność, elektroniczna brzydota, perkusyjny brud i głos duszy. Celebracja dysharmonii, pochwała mocy i delikatności. Oszczędność i szaleństwo jednocześnie.

Na początku 2022 roku album Bardo Mai Laury, będący zapisem drogi przez ciemność, ujrzy wreszcie światło dzienne. „Bardo” to z sanskrytu „stan pośredni”, kojarzony ze śmiercią i narodzinami. Choć ta nazwa wybrana została 10 lat przed rozpoczęciem nagrań i wtedy miała wymiar jedynie symboliczny, w momencie ich zakończenia przyszła prawdziwa śmierć. Rozerwała serce, ale też coś zostawiła. To usłyszycie.

Maja Laura Jaryczewska – pianino, syntezatory, głos
Maciej Cieślak – perkusja, orkiestra, szmery
Marek Hajduk – wizualizacje

Niewolnicy Saturna to freerockowa jazda z podwójną nietrzymanką, spleciona moc inwencji perkusji, basu i elektroniki, nie wspominając o przetworzonych elektronicznie wokalach. Psychodynamiczna spirala elektroprzemocy generuje się sama podczas koncertu w jedyny i niepowtarzalny splot. Tak też powstaja ich płyty: wciśnij przycisk nagrywania i daj z siebie wszystko.

Robert Derlatka – bas, głos i nie tylko
Maciej Cieślak – perkusja, głos i nie tylko

Miss X – generatory hałasu, głos i nie tylko

zmodyfikowano  3 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ