koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

-10 dB Ambiental

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 15 235 wyświetleń od 30 listopada 2009

Zapraszamy na ostatni koncert WEF w 2009 - zamykamy dźwiękiem z okolic ambient i experyment. Wstęp wolny - środek soboty - cztery projekty... Rok 2009 był niezwykle pracowity dla sceny Warsaw Electronic Festival. Zapraszamy na zamkniecie działań WEF koncertem prezentującym najbardziej wyrafinowany świat muzyki ambient dostępnej na scenie Warsaw Electronic Festival.

Podczas koncertu "w środku dnia", ktory odbędzie się w Zachęcie 5 grudnia o godzinie 12:00, ( w sali kinowej Zachęty ) zagrają artyści:

Krzysztof Orluk - projekt muzyczny operujący paletą brzmień z gatunku ambient, drone, minimal. Nagrywa od 2005 w domowym zaciszu w mieście Zabrze, wydając regularnie nowe wydawnictwa. Jego brzmienie to kompromis pracy w środowisko cyfrowym oraz inspiracji otoczeniem, przenoszonej za pomocą nagrań terenowych.

Nmls - solowy projekt Piotra Michałowskiego. Dotychczas muzyka Nmls to klasyczna electronica jednak nowy materiał prezentowany premierowo w Zachęcie 5 grudnia przenosi nas w nową estetykę projektu: minimalistyczny ambient oparty na wielowarstwowych, emocjonalnych wypowiedziach syntetycznym, przesyconym dźwiękiem.

Kim_Nasung - artysta eksplorujący przestrzeń muzyki eksperymentalnej, noise, muzyki konkretnej i nagrań terenowych. Wspołpracuje z IHM Records, Lona Records, jest wspołzałożycielem Mind Twisting Records. Podczas koncertu w Zachęcie spodziewamy się nowej ambientalnej wypowiedzi Kim Nasunga, nawiązującej do najnowszego materiału: płyty "Places".

Gold Plated Face - jest projektem koncepcyjnym Jarka Grzesicy. Gold Plated Face w założeniu rozwija doświadczenia dźwiękowe z pracy nad przestrzenią dźwiękową w mieście. Projekt ma być medytacją i raczej dronem niż muzyką, od czerwca 2009 był wykonywany w rożnych konfiguracjach zmieniając się podobnie jak zmienia się środowisko, w ktorym powstaje. Premiera miała miejsce w czerwcu 2009 z udziałem Toshinori Kondo i Philippa Geista.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ