koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

KWIAT PAPROCI

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 869 wyświetleń od 7 czerwca 2010
  • 19 czerwca 2010, sobota
    » 19:30

GRA MIEJSKA - 16.06 godz. 19.30-ok.22.00

*GRA MIEJSKA "KWIAT PAPROCI" *

(poprzedzająca otwartą plenerową imprezę o tej samej nazwie

zaplanowaną tydzień poźniej w Parku Szczęśliwickim)

* *Realizacja gry: 16.06 godz. 19.30-ok.22.00

Dnia 16 czerwca 2010 w ścisłym centrum Warszawy w godz. 19.30-ok.22.00 odbędzie się otwarta gra miejska pt. „Kwiat Paproci" - ktorej celem jest symboliczne odnalezienie legendarnego kwiatu, ktory zakwita tylko raz w roku o połnocy 23 czerwca - na kiedy to jest przewidziany finał gry.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia wszystkich chętnych do 15 czerwca br, ale w miarę wolnych miejsc zostaną do gry przyjęte także osoby, ktore zgłoszą się dopiero na starcie gry. Miejsce startu gry podamy do publicznej wiadomości w dniu 14 czerwca 2010 na stronie internetowej poświęconej temu przedsięwzięciu:

[http://www.kwiatpaproci.org.pl/2010/konkursy/gramiejska.htm](http://www.kwia tpaproci.org.pl/2010/konkursy/gramiejska.htm)

Zgłoszenia uczestnikow: gramiejska@kwiatpaproci.wawpl (obowiązuje formularz opublikowany na ww stronie)

Scenariusz gry miejskiej pt. KWIAT PAPROCI jest zainspirowany legendą o cudownym zakwitającym raz w roku kwiecie - symbolu szczęścia, do ktorego każdy człowiek naturalnie dąży. Uczestnictwo w grze nie wymaga nadzwyczajnej wiedzy z zakresu historii ani etnografii, jest zabawą przygotowaną w oparciu o zakładany dobry humor i kreatywność graczy. Organizatorzy przygotowali grę z użyciem atrakcyjnych rekwizytow, jak np. kostiumy oraz z wykorzystaniem znanych warszawiakom miejsc przez ktore „przejdzie" gra.

Podczas realizacji będzie zaangażowanych ok. 30 osob: aktorow, statystow, koordynatorow i obsługę techniczną.

Celem gry jest zabawa i spojrzenie na centrum Warszawy przez pryzmat rozrywki i relaksu, a także edukacja - poprzez zwrocenie uwagi szerokiej części warszawskiego społeczeństwa na tę atrakcyjną i pasjonującą formę spędzania czasu dla 3 pokoleń, ktora jest także popularnym na świecie sposobem zwiedzania miast i zgłębiania ich tajemnic, tropienia ciekawostek.

Gra poprzez swoj scenariusz jest spojną całością imprezy KWIAT PAPROCI - NOC WARSA I SAWY, ktora odbędzie się 23.06.20101 w warszawskim Parku Szczęśliwickim. Dlatego uczestnictwo w grze wymaga deklaracji o wzięciu udziału w obu terminach.

Informacje praktyczne o grze miejskiej KWIAT PAPROCI:

  • Gra będzie polegała na pieszym przemieszczaniu się drużyn od punktu do punktu według otrzymanych na starcie instrukcji - w określonym czasie.
  • Gra jest przeznaczona wyłącznie dla osob dorosłych.
  • Organizatorzy przewidują maksymalnie 80 zespołow.
  • Zapraszamy także singli i wszystkie osoby "bez pary", chętne do zabawy, ktore chcą poznać nowe osoby w tej ekscytującej grze − w miarę możliwości stworzymy dla nich drużyny na starcie gry.
  • Atrakcyjne nagrody − organizator przygotowuje nagrody z myślą o drużynach 2−osobowych, ale przyjmujemy także drużyny liczniejsze − z zastrzeżeniem zachowania przeznaczonej puli nagrod dla wygranych.
  • Aby wziąć udział w grze należy przesłać wypełniony formularz na adres gramiejska@kwiatpaproci.waw.pl
  • Realizacja gry: centrum stolicy w godz. 19.30 - ok. 22.00. Finał: 23 czerwca 2010 podczas imprezy Kwiat Paproci - Noc Warsa i Sawy w warszawskim Parku Szczęśliwickim www.kwiatpaproci.waw.pl.
  • Relacja z gry zostanie zamieszczona na tej samej stronie w dniu 18 czerwca, wraz z wybranymi zdjęciami, ktore ewentualnie nadeślą uczestnicy gry.**

Nagrody w grze miejskiej „KWIAT PAPROCI":* *

  • Wartościowe vouchery:

    • na pobyt rodzinny oraz pobyt 2 osob w Tatrach w atrakcyjnych terminach wakacyjnych

    • na usługi kliniki stomatologicznej

    • do jednej z dobrych warszawskich restauracji

    • na usługi firmy projektującej wnętrza

    • abonament internetowego serwisu doboru partnerskiego

  • oraz statuetki przedstawiające artystyczną wizję legendarnego kwiatu paproci


Bieżące informacje o grze* *na stronie imprezy Kwiat Paproci - Noc Warsa i Sawy:

[http://www.kwiatpaproci.org.pl/2010/konkursy/gramiejska.htm](http://www.kwia tpaproci.org.pl/2010/konkursy/gramiejska.htm)* *

Kontakt z mediami:

w sprawie gry miejskiej KWIAT PAPROCI

oraz imprezy KWIAT PAPROCI - NOC WARSA I SAWY:

Agnieszka Nadstawna - Latawiec Partner Event & Training, wspołorganizator imprezy.

tel. 604 204 253, biuro: + 48 22 826 66 62, 22 826 23 62

agnieszka.nadstawna@latawiec.eu

Organizatorzy:

Centrum Artystyczne Radomska 13

filia Ośrodka Kultury OchotyLatawiec Partner

Event & TrainingOśrodek Kultury Ochoty

Informacje ogolne o grach miejskich (za Wikipedia):

Gra miejska − nowa forma rozrywki, rozgrywana w wielu miastach świata. Esencją gier miejskich jest wykorzystywanie przestrzeni miejskiej jako istotnego elementu rozgrywki. Łączy w sobie cechy flash mobow, happeningow ulicznych oraz gier komputerowych, RPG i harcerskich podchodow. Gry miejskie organizowane są w rożnych miejscach niezależnie od siebie, głownie w dużych miastach. Przybiera zarowno formy otwarte jak i zamknięte, wchodząc nieraz w skład ofert imprez integracyjnych dla firm. Gry miejskie powstają zarowno jako projekty w pełni niezależne, jak i komercyjne. Ich tematyką są najczęściej wydarzenia historyczne, powieści oraz historie wymyślone przez autorow gry.**

Początkiem dzisiejszych gier miejskich była Ringolevio, ktora według angielskiej Wikipedii powstała na zatłoczonych ulicach amerykańskich miast podczas Wielkiego Kryzysu 1929 roku. W latach 60. i 70. rozwinął się Manhunt − przy czym mowa tu o całej rodzinie gier, ktore od berka i chowanego przez harcerskie podchody doszły do nocnych gier strategicznych zespołow wyposażonych w łączność i stroje maskujące.

Dalszym etapem było wzbogacenie świata rzeczywistego o wirtualny (czy może raczej połączenie gier wirtualnych z grami odbywającymi się w świecie rzeczywistym).

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ