koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

CZESKI WEEKEND

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 982 wyświetleń od 14 września 2010

Warszawa » al. Jerozolimskie 179 » NA MAPIE

  • 19 września 2010, niedziela
    » 20:00
  • 17 września 2010, piątek
    » 10:00

*Podczas czeskiego weekendu w Blue City, wbrew powszechnym skojarzeniom, o zawrót głowy będzie mogła przyprawić jedynie pomysłowość głównego organizatora – firmy Cardinall, no i może kieliszek wybornego morawskiego wina. Zadowoleni będą zwłaszcza miłośnicy motoryzacji, bo grupa Auto Wimar, największy dealer samochodów Skoda, przygotował z tej okazji ekspozycję największych osiągnięć czeskiego przemysłu samochodowego. *

To już kolejna impreza prezentująca osiągnięcia, obyczaje i kulturę wybranych krajów. Tym razem kolej na Czechy. W dniach 17–19 września w okolicach fontanny coś dla siebie znajdą zarówno młodzi, jak i trochę starsi fani bajek o Rumcajsie i Haneczce, wyrobów Jabloneksu, pysznych czeskich piw czy samochodu Skoda.

Dorosłych zainteresuje z pewnością najnowsza oferta Skody, atrakcyjnie zaaranżowana i prezentowana w towarzystwie pięknych hostess. Ekspozycję uzupełnią samochody zabytkowe. Widzowie będą mogli też wziąć udział w licznych konkursach z nagrodami, a ich tematem będzie oczywiście znajomość samochodowego przemysłu Czech.

Dzieci będą mogły spędzić czas i pobawić się w specjalnie przygotowanym przez Auto Wimar ogródku. Rodzice na stoisku książkowym mogą dokonać fantastycznych zakupów – książek dla swoich milusińskich z popularnym bohaterami czeskich bajek. Będzie także specjalny sklepik z maskotkami – z bajkowymi postaciami Rumcajsem, Haneczką czy Żwirkiem i Muchomorkiem. Ponieważ rok szkolny za pasem, stoisko z książkami oferować będzie też absolutne nowości dla przedszkolaków i pierwszoklasistów.

Dorośli będą mogli się zapoznać z działalnością kolei czeskich w Polsce, a o tym mało kto w naszym kraju wie. Miłośnicy rowerowej turystyki będą mogli nabyć rowery produkowane przez naszych południowych sąsiadów.

Miłośnicy gastronomii czeskiej też będą zachwyceni, zwłaszcza, że do przysmaków z czeskiego stołu będą mogli wychylić kieliszeczek morawskiego wina lub szklaneczkę piwa.

Atrakcją będzie także prezentacja czeskiego czworonoga – psa będącego na etacie strażnika miejskiego w Łodzi. Zapatrzeni w samochody panowie będą mogli wynagrodzić swoim ukochanym chwilowy brak uwagi, kupując im piękną biżuterię projektowaną na wzór Jabloneksu.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Więcej informacji:

Małgorzata Maier

Specjalista ds. Public Relations

Tel. (22) 311 70 13

Kom. 691 470 645

malgorzata.maier@bluecity.pl

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ