koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Internet w reklamie i reklama w Internecie

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 512 wyświetleń od 24 lutego 2011
  • 4 marca 2011, piątek
    » 10:00, 17:00

Więcej niż bannerek – otwarty warsztat branżowy w WSR

warszawska szkoła reklamy* *zaprasza na otwarte, bezpłatne warsztaty branżowe z cyklu Toster Workshop WSR. W marcowe piątki pasjonaci fotografii, grafiki, filmu i komunikacji marketingowej będą mieli okazję zdobyć umiejętności i podnieść swoje kompetencje zawodowe pod okiem doświadczonych specjalistow i praktykow.

Już 4 marca br. odbędzie się warsztat STRATOster pt. „Internet w reklamie i reklama w Internecie, czyli więcej niż bannerek" z Jakubem Gornickim związanym ze znaną agencją Neuron APR i Sourcefabric - europejską fundacją zajmującą się tworzeniem wolnego oprogramowania dla mediow. Tematem szkolenia będzie reklama w Internecie: jej rozwoj, formy, narzędzia. Jakub Gornicki przedstawi uczestnikom korzyści płynące z niestandardowego spojrzenia na reklamę w sieci i zagłębi się w tak modne obecnie narzędzie promocji marek, jakim są media społecznościowe. Podczas praktycznej części szkolenia uczestnicy będą analizować konkretne case'y reklamowe pod kątem ich trafności, słuszności, wiarygodności, ale także uczciwości.

Zgłoszenia na warsztaty należy przesyłać na adres e-mail: warsztaty@szkolareklamy.pl. W tytule maila konieczne jest wpisanie nazwy warsztatu, ktorego dotyczy zgłoszenie (np. „STRATOster z Jakubem Gornickim") oraz załączyć CV (obowiązkowo z numerem telefonu). Osoby zakwalifikowane na warsztat są informowane odpowiednio wcześniej mailowo. Wszelkie pytania można kierować na nr tel.: 510 090 287.

Pełne informacje o warsztatach „Toster Workshop WSR" organizowanych przez Warszawską Szkołę są systematycznie zamieszczane na stronie: http://www.t oster.szkolareklamy.edu.pl/

Jakub Gornicki - pracuje w Sourcefabric - europejskiej fundacji zajmującej się tworzeniem wolnego oprogramowania dla mediow oraz jako konsultant w Neuron APR. Wspołpracuje także dla portalu Sejmometr.pl. Poza tym - trener, dziennikarz, bloger. Pisze dla Dziennika Internautow i Global Voices. W Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi prowadził zajęcia z multimedialnego dziennikarstwa. Uczestnik i prezenter podczas wielu międzynarodowych konferenecji m.in. Citizen Media Summit w Chile, Interra Forum w Nowosybirsku, Barcamp Nairobi w Kenii czy Social Innovation Camp Caucasus. Na KosmoBlogu łączy pasję podrożowania z pasją relacjonowania - prezentuje miejsca, ktore odwiedza, technologię, ktorej używa oraz zastanawia się co dalej z tym wszystkim. Wspołtworzył takie serwisy jak: mixxt.com, beamups.com, refugee.pl, zasypalo.pl.

Barbara Rymarowicz

tel.: 510 090 287

e-mail: [b.rymarowicz@szkolareklamy.pl](wlmailhtml:{525852F0-AF71-4A2B-9087-9D 0FA2CC0C09}mid:/00000000/!x-usc:mailto:b.rymarowicz@szkolareklamy.pl)

Warszawska Szkoła Reklamy

ul. Szolc-Rogozińskiego 3

02-777 Warszawa [www.szkolareklamy.pl](wlmailhtml:{525852F0-AF71-4A2B-9087-9D0 FA2CC0C09}mid:/00000000/!x-usc:http:/www.szkolareklamy.pl/)

bilety:

wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ