koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Avtomat live/ dj set

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 416 wyświetleń od 2 maja 2011
  • 28 maja 2011, sobota
    » 21:00

Nazwisko: Kajetan Łukomski

Alter ego: KiTech, post50UND

Stylistyka: połączenie melancholijnych melodii i harmonii z punkowym brudem i electro przesterami + lekka nuta 8bitowej dekadencji

2005

Start projektu pod nazwą post50UND. Szalone promo na topowych, jak na te czasy, myspace i lastfm. Spod avtomatycznych palcow wychodziły wtedy dźwięki inspirowane industrialem i electroclashem. Największy hicior z tych czasow - U-Boot (nie mylić z Das Bootem).

2006

Wyjazd do UK, tam studia (projektowanie graficzne) i pierwsze koncerty - najpierw dla garstki znajomych, ktora potem przerodziła się w dwa, a nawet trzy wory nieznajomych zainteresowanych muzyką z kraju żubrowki i pierogow.

2009

Po kilku latach grania i organizowania imprez w toruńskim eNerDe i bydgoskiej Yakizie, pojawiła się bramka strzelona na wyjeździe - projekt post50UND wygrał konkurs muzzo.pl/interia.pl, w ktorym głowną nagrodą był koncert w ramach płockiego festiwalu Audioriver. Tym samym jego ksywa znalazła się w lajnapie obok DJ Hella, The Whip, Zoot Woman czy Moderata.

Do wygrania konkursu przyczyniła się EPka Yes, I'm A Saint, ktora wyszła w czerwcu tego samego roku.

Po festiwalu post50UND dostał skrzydeł, co zaowocowało worem remixow, od Royksopp, przez SomethingALaMode, Kamp!, aż po SoundQ.

W tym roku rownież po raz pierwszy (i nieostatni) pojawił się na składance Electroclash Polska PINK KONG vol. 4 - Remix Wars, i to dwukrotnie - w roli remixera (utwor Lolita and the Pussycats - You Call Me Bitch) oraz remixowanego (Hazy Noons przerobione przez Dariusa Galla).

2010

Dobra passa - kontynuacja. Zaczęło się od singla TVTVTV dodanego do laifowo-electroclashowego CD Pink Kong: A New Hope (numer z lutego 2010).

Kariera koncertowa rownież nabierała rumieńcow niczym przaśna polska dziołcha na stercie siana - post50UND pojawiał się w koszalińskiej Plastelinie, na nadmorskim CuCumberze jako support Cool Kids Of Death, oraz wielu imprezach w Warszawie - m.in. Kill The Disco (Saturator) i ESVW Attack (Powiększenie).

Wakacje przyniosły pojawienie się jego utworu Bodywork na historycznej, bo pierwszej fizycznej kompilacji wydanej przez Pink Kong Records.

W październiku nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji - post50UND przepoczwarzył się w Avtomata.

Nowa nazwa = nowe pomysły na przyszłość, a to zaowocowało wstąpieniem w szeregi agencji PINK KONG, ktora od końcowki 2010 roku stała się jego matką, żoną, kochanką, menedżerką i fryzjerką.

2011

Rok 2011 rozpoczął z przytupem - po serii koncertow w najważniejszych polskich klubach (Sfinks, Jazzga, Saturator) głosami czytelnikow zakwalifikował się do drugiego etapu konkursu Coke Live Fresh Noise. Pozwoliło mu to przejść warsztaty Coke'a u najlepszych polskich producentow.

?Obecnie Avtomat przygotowuje nowy materiał.

Net:

avtomat.pl

myspace.com/avtomatmusic

soundcloud.com/avtomatmusic

facebook.com/avtomatmusic

muzyka: bitpunk, electrotrash, indietronica

bilety:

10 zł

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ