koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Otwarty warsztat w WSR: Reklama przyszłości, przyszłość reklamy

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 777 wyświetleń od 20 maja 2011
  • 27 maja 2011, piątek
    » 10:00, 17:00

nowe możliwości docierania z przekazem promocyjnym w dobie dynamicznego rozwoju Internetu

warszawska szkoła reklamy zaprasza 27 maja br. na jubileuszowy, pięćdziesiąty warsztat Toster Workshop WSR, ktory poprowadzi Mariusz Gąsiewski - Account Strategist Google Polska, autor popularnego bloga www.ittechnology.us. Temat spotkania to „Reklama przyszłości, przyszłość reklamy - nowe możliwości docierania z przekazem promocyjnym w dobie dynamicznego rozwoju Internetu".


Szkolenie poświęcone będzie analizie obecnej sytuacji mediow i rynku reklamy w kontekście przyszłości, czyli przewidywania tego co może, a co musi wydarzyć się w okresie rewolucji internetowej, ktorą właśnie przeżywamy. Wymiarem praktycznym owej „futurologii stosowanej" będzie proba wypracowania podpowiedzi dla strategow, marketerow, ludzi mediow, reklamodawcow oraz tworcow reklamy w trzech obszarach: jak odnaleźć się w świecie dynamicznych przemian środkow przekazu, jak wykorzystywać wspołczesne mody i trendy w zakresie konsumpcji mediow oraz jak zaadaptować do swoich strategii komunikacyjnych możliwe scenariusze rozwoju rynkow i reklamy. Z okazji jubileuszu wśrod uczestnikow najbliższego warsztatu ogłoszone i rozstrzygnięte będą quiz oraz konkurs z cennymi nagrodami (m.in. bezpłatną semestralną nauką w Warszawskiej Szkole Reklamy). Wszyscy uczestnicy spotkania otrzymają nie tylko dyplom potwierdzający udział w warsztatach, ale też specjalnie dla nich przygotowane materiały konferencyjne. Mariusza Gąsiewskiego wspomogą podczas warsztatu wykładowcy Warszawskiej Szkoły Reklamy - Artur Waczko i Sławomir Wojtkowski.

Jubileuszowy warsztat w WSR zamknie cykl roku szkolnego 2010/2011 i podsumuje wszystkie dotychczasowe zajęcia. Będzie zarazem stanowił zapowiedź nowego otwarcia i zmodernizowanej formuły Tosterow, na ktore WSR zaprosi wszystkich zainteresowanych w kolejnej edycji, czyli jesienią 2011 roku.

Zapisy na zajęcia (wyłącznie przez stronę internetową www.szkolareklamy.pl) polegają na wypełnieniu krotkiego formularza internetowego. Osoby zakwalifikowane na warsztat są informowane odpowiednio wcześniej mailowo. Wszelkie pytania można kierować na nr tel.: 510 090 287. Najbliższy warsztat rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa do godziny 17:00.

Pełne informacje o warsztatach „Toster Workshop WSR" organizowanych przez Warszawską Szkołę Reklamy są systematycznie zamieszczane na stronie: http://www.toster.szkolareklamy.edu.pl/

Mariusz Gąsiewski - Account Strategist Google Polska. Jeden z najbardziej znanych
w Polsce ekspertow w zakresie marketingowego i biznesowego wykorzystywania wyszukiwarek. Tworzy strategie kampanii reklamowych w Internecie dla największych reklamodawcow w Polsce. Zawodowo i naukowo zajmuje się pracą z nowymi technologiami internetowymi; interesuje go funkcjonalność serwisow www, a także techniczna i socjologiczna strona Internetu. Zajmuje się doradztwem w zakresie analityki internetowej oraz mierzenia rezultatow kampanii reklamowych w sieci. Jest autorem wielu publikacji z zakresu marketingu w wyszukiwarkach i analityki internetowej. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych Szkoły Głownej Handlowej w Warszawie. Autor popularnego bloga www.ittechnology.us, ktory stanowi unikatowe źrodło wiedzy związanej z analityką internetową oraz marketingiem w wyszukiwarkach.

bilety:

wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ