koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Nowy symbol Warszawy

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 960 wyświetleń od 16 lipca 2013

Warszawa » ul. Chmielna 20 » NA MAPIE

  • od: 20 lipca 2013, sobota
    do: 21 lipca 2013, niedziela

Już 20 lipca wyłoni się nowy symbol Warszawy. Tym razem bez oficjalnego głosowania, ankiet i plebiscytów wszyscy mieszkańcy stolicy będą mogli wspólnie zbudować dwumetrowy napis „WAWA” wraz z otaczającą go panoramą miasta. Nowy symbol ma zjednoczyć wszystkich warszawiaków i zlikwidować ostatnio popularne podziały na słoiki i lemingi. Organizatorem akcji jest marka Halls XS, która wprowadzając nowy produkt na rynek, chce zaproponować nowy symbol miasta – spójny dla wszystkich mieszkańców stolicy.

Akcja ma na celu integrację wszystkich mieszkańców Warszawy oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do wspólnego działania. Niezadowoleni z koncepcji słoikowego neonu będą mieli okazję stworzyć nową ikonę miasta. – Długi na 4 metry i wysoki na 2 metry napis „WAWA” powstanie w pasażu Domy Towarowe Centrum w dniach 20 – 21 lipca, a każdy przechodzień będzie mógł mieć wkład w jego powstanie dokładając małą kartonową cegiełkę – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka organizator akcji i przedstawiciel marki Halls. Podstawowym materiałem użytym do jego wykonania będą puste opakowania po minikuleczkach Halls XS. Sam napis zostanie wkomponowany w otaczającą go z czterech stron panoramę miasta.

Jestem z „Wawy”

Przebieg budowy będzie nadzorować Grupa Bella Morta. Bella Morta jest projektem społeczno-artystycznym, do którego zapraszamy różne osobowości, artystów, desingnerów, streetartowców, działaczy społecznych. Jako nieformalna grupa działa od 2010 roku. Ich polem ekspresji jest przede wszystkim miejska przestrzeń publiczna, poprzez którą podejmujemy dyskusję na temat miejsca sztuki w życiu codziennym.

Młodzi ludzie, głównie studenci, lub zaczynający dopiero karierę zawodową w stolicy, często podkreślają mówiąc „jestem z Wawy” lub „mieszkam czy studiuję w Wawie”. – Stąd pomysł na stworzenie napisu „WAWA” – określenia, które na trwałe weszło do miejskiego slangu i w przeciwieństwie do ofensywnego „Warszawka” kojarzy się z potęgą, pewnością i napawa dumą – podkreśla Małgorzata Chojnacka. Tak jak dumą napawa samo miasto, które z roku na rok prężnie się rozwija stając się atrakcyjnym miejscem do życia. Inicjatywa Hallsa ma pokazać, że Warszawa jest po prostu fajna i przyjazna. Co więcej jest miastem dynamicznym i nowoczesnym. W takiej aglomeracji żyje dużo mobilnych i aktywnych ludzi, do których Halls w szczególności kieruje swój nowy produkt.

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ