koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Sizeer Music on Tour: RL Grime, Just Blaze i więcej

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 945 wyświetleń od 21 października 2013
  • 10 listopada 2013, niedziela
    » 21:00

Jesień w rytmie Sizeer Music on Tour

Huczne 4. urodziny warszawskiego klubu 1500 m2 do wynajęcia - oto jak zapowiada się kolejna impreza z jesiennej serii Sizeer Music on Tour. Będzie świeżo, ale też klasycznie, mocniej i subtelniej, wolniej i szybciej, naturalnie i syntetycznie… a wszystko dzięki zaproszonym artystom reprezentującym najnowsze brzmienia z kraju i zagranicy.

Sizeer Music on Tour to imprezowy cykl, który wciąga do tego stopnia, że obecność na jednym wydarzeniu skutkuje odwiedzinami kolejnych. Przekonali się o tym bywalcy pierwszej odsłony trasy w ubiegłym roku oraz fani twórczości GrubSona, w raz z którym wiosną koncertowy Sizeer Music on Tour odwiedził pół Polski. Tym razem każdy miłośnik muzyki elektronicznej znajdzie coś dla siebie – klasyczne bity 4/4, trapowe cykacze, ciekawe hip hopowe sample i wspaniałe melodie.

Warszawski przystanek trasy Sizeer Music on Tour będzie zarazem okazją do świętowania urodzin klubu 1500 m2 do wynajęcia. 10 listopada, w ramach wydarzenia zawita RL Grime - amerykański przedstawiciel najnowszych brzmień klubowych. Trap, dubstep i grime to jego specjalność, czego dowodem jest debiutancki album „Grapes” z ubiegłego roku, zaś numer „Trap on Acid” stał się światowym hitem.

Ale to nie wszystko. Ponadto wystąpi inny przedstawiciel amerykańskiej sceny, sam Just Blaze, bez którego dzisiejsze hip-hopowe brzmienia nie byłyby tym samym. Przez ponad 15 lat swej działalności muzycznej, twórca z New Jersey, zdążył wyrobić sobie renomę jako główny producent współpracujący z Jay’em Z. Jest ojcem sukcesu jego albumu „The Dynasty: Roc La Familia”, w tym przeboju „The Blueprint”. Światową sławę zyskał dzięki współpracy studyjnej z takimi artystami, jak Cam’ron (przy numerze „Oh Boy” z 2002 roku”) oraz Snoop Dogg, Usher, Mariah Carey, Talib Kweli, Busta Rhymes czy Kayne West. Wśród licznych sukcesów rapera, należy wymienić jeszcze produkcję najnowszego albumu Eminema, pt. „Recovery” czy stworzenie ścieżki dźwiękowej do kreskówki „Epoka Lodowcowa 4”.

Dopełnieniem urodzinowej całości będzie electro-rockowy puls czteroosobowej formacji AXMusique, która z powodzeniem łączy nową elektronikę z pasją muzyki gitarowej i breakbeatu. Ich występ będzie nie lada gratką, gdyż zostanie zaprezentowany świeży, wcześniej nigdzie nie prezentowany w całości materiał z albumu „Slimy Action Music”, którego oficjalna premiera odbędzie się tydzień później!

Jedno jest pewne - wokal, programming, gitara i perkusja – to nieodłączne punkty stałe projektu. Choć ich brzmienie sugerowałoby raczej wpływ electro z dużą domieszką break beatu, to inspiracje muzyków wypływają z zupełnie nieoczywistych fascynacji. Z jednej strony jest rock’n’roll wraz z charakterystycznym dla niego zamiłowaniem do energetycznych riffów i porywających partii wokalnych. Z drugiej zaś, jest bezkompromisowa miłość do mocnych i łamanych beatów oraz głębokiego bassu. Ubierając to w hipnotyzujący puls electro rockowy (zarówno w warstwach rytmicznych jak i rejestrach potężnego soundu syntezatorów) dostajemy bardzo energetyczny i bardzo taneczny miks nowej elektroniki z pasją muzyki gitarowej i breakbeatowej.

W trakcie jesiennej odsłony Touru do Polski zawitają artyści ze Stanów Zjednoczonych oraz wyeksponowane zostaną najlepsze rodzime didżejskie i producenckie marki. Każda z imprez stanie się istnym showroomem najlepszych muzycznych dóbr! Aktualnych informacji o nadchodzącej trasie Sizeer Music on Tour szukajcie na stronie SizeerMusic.com oraz na naszym facebookowym profilu.

Agencja muzyczna Broken Music oraz sieć sklepów multibrandowych Sizeer zapraszają.

Gdzie: klub 1500 m2 do wynajęcia (Ul. Solec 18), godz. 21.00 Kiedy: 10 listopada 2013, godz. 21.00 Bilety: 25 / 30 / 35 pln Przedsprzedaż: ekobilet.pl, Muno.pl oraz wszystkie salony Sizeer na terenie Warszawy

YOUTUBE: RL Grime: „Trap on Acid” - http://www.youtube.com/watch?v=mAa9cpbyTaU Just Blaze & Baauer feat. Jay Z: „Higher” - http://www.youtube.com/watch?v=qLCeO2uIj1g AXMusique: „Skin on Me” (Trailer) - http://www.youtube.com/watch?v=UTE0Ljs09bU

SIZEER to nowoczesna sieć ponad sześćdziesięciu salonów multibrandowych, w których ofercie znalazły się ikony sportstylowego świata. Znajdziesz tu produkty marek Nike, Lacoste, adidas, DC, Vans, New Era, Converse, Puma, Timberland, Reebok, Skullcandy, Ecco i wielu innych. Oferta jest stale poszerzana o niezwykle atrakcyjne i najmodniejsze brandy. Sizeer to najlepsze marki w jednym miejscu! Sizeer to marka nieograniczonych możliwości, która chce nawiązać kontakt ze wszystkimi, aktywnymi ludźmi. Niezależnie od tego, co robią – chodzą po górach, biegają w parkach, lubią miejskie wycieczki - Sizeer to energiczny koncept, który oferuje im ubrania i buty czasu wolnego.

Najnowsze kolekcje marek, dostępnych w Sizeer, z pewnością nie są dla nudziarzy. Styliści Sizeer, kierując się mottem „Uwolnij swój czas”, starannie wybierają każdy model. Jak sami mówią: „Chcemy, by nasze buty oraz ubrania, inspirowały do działania, namawiały do aktywności, tryskały energią”. Agencja eventowa BROKEN MUSIC jest wyjątkową platformą skupiającą doświadczonych ludzi, działających od lat w przestrzeni świata muzyki, sztuki i biznesu. Jej podstawowym celem jest dostarczenie profesjonalnych usług w obszarze usług eventowych, działań marketingowych i pr. Współpraca z agencją Broken Music daje długofalowe korzyści poprzez budowanie przewagi konkurencyjnej na wielu płaszczyznach, m.in.: świadomości marki w wybranym środowisku, utożsamienia marki z określonym stylem życia, czy postrzegania firmy lub produktu przez daną grupę docelową.

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ