koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuarCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Warsztat metodyczny „Teatr jako przestrzeń wspólna”

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 030 wyświetleń od 10 stycznia 2014
  • 11 stycznia 2014, sobota
    » 10:00

Warsztat teatralny ze szczególnym uwzględnieniem metodyki pracy z osobami z niepełnosprawnościami intelektualnymi.

11 stycznia 2014 rok, godz. 10.00-13.00

Prowadzący: Justyna Sobczyk, Daniel Krajewski

Metodyczny warsztat teatralny ma na celu praktyczną refleksję nad działaniami teatralnymi o charakterze włączającym i integrującym, ze szczególnym uwzględnieniem metodyki pracy z osobami z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Reżyserka i aktor Teatru 21 – Justyna Sobczyk i Daniel Krajewski – podzielą się swoim doświadczeniem i praktyką pracy artystycznej i organizacyjnej, zdobytej we współpracy z Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego.

Teatr 21 zrodził się z warsztatów teatralnych w Zespole Społecznych Szkół Specjalnych „Dać Szansę” w Warszawie. Członkami zespołu są uczniowie oraz absolwenci szkoły, osoby z zespołem Downa i autyzmem. Działania grupy obejmują wspólne twórcze poszukiwania, kreowanie bezpiecznej przestrzeni na odważne spotkanie ze sobą i z widzem w kontekście teatru.

Teatr 21 we współpracy z Muzeum Historii Żydów Polskich przygotowuje akcje performatywne z okazji świeta Tu bi-Szwat. Efekty tej współpracy będzie można obejrzeć w muzeum 18 i 25 stycznia oraz 1 lutego.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Obowiązuje rezerwacja miejsc:

tel. +48 22 47 10 301; e-mail: rezerwacje@jewishmuseum.org.pl

autor:
zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ