koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Ruszyła II edycja Papaya Young Directors

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 25 690 wyświetleń od 23 marca 2015

Warszawa » ul. Ignacego Krasickiego 47a » NA MAPIE

  • od: 23 marca 2015, poniedziałek
    do: 15 czerwca 2015, poniedziałek

Papaya Young Directors to konkurs na stworzenie scenariusza oraz realizację filmu reklamowego. 23 marca na stronie www.papayayoungdirectors.com zostały ogłoszone tematy konkursowe i tym samym rozpoczęła się tegoroczna edycja konkursu.

  Ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors kierowany jest do studentów i absolwentów szkół wyższych. Po zeszłorocznej, premierowej edycji, organizatorzy byli pewni, że na tym nie mogą poprzestać. „Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania i pokazało nam, że taka formuła jest bardzo potrzebna. Konkurs debiutował, ale od razu spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska i branży filmowej oraz twórców, od których otrzymaliśmy 208 scenariuszy” – komentuje Kacper Sawicki, szef  Papaya Films, która jest organizatorem konkursu.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie scenariusza reklamy oraz jej realizacja. Tematem 45 sekundowych filmów są produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU. Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play. Tegoroczne tematy zostały ogłoszone 23 marca, a ostateczny termin zgłaszania scenariuszy minie 10 kwietnia 2015 roku.

W pierwszym etapie konkursu uczestnicy mają za zadanie stworzenie scenariusza reklamy. Każdy może wybrać i zgłosić maksymalnie 4 tematy, do których stworzy scenariusz, finalnie do realizacji może przejść tylko 1 pomysł. Z nadesłanych propozycji jury wybiera 12, które zostaje zakwalifikowanych do drugiego etapu. Zadaniem finałowej dwunastki jest wcielenie własnego pomysłu „w życie” i nakręcenie filmu reklamowego. Każdy twórca otrzymuje na ten cel środki finansowe wraz z listą kontaktów i firm, które udzielą im wsparcia podczas realizacji (są wśród nich m.in.: firmy dysponujące sprzętem i światłem, domy postprodukcyjne itp.). Zwycięzca zostanie ogłoszony 15 czerwca podczas uroczystej gali i otrzyma 20.000 złotych. Przewodniczącymi tegorocznego jury są: Zuza Duchniewska oraz Maciej Waligóra – dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.   Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.

zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ