koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Piętnastu wspaniałych. Wybrano finalistów II edycji Papaya Young Directors

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 756 wyświetleń od 22 maja 2015

Warszawa » ul. Ignacego Krasickiego 47a » NA MAPIE

  • od: 23 marca 2015, poniedziałek
    do: 15 czerwca 2015, poniedziałek

Po długich dyskusjach członkowie jury wyłonili finałową piętnastkę, która zrealizuje swoje pomysły i zawalczy o główną nagrodę, czyli 20 tysięcy złotych. Wybór nie był łatwy – uczestnicy drugiej edycji Papaya Young Directors nadesłali aż 439 pomysłów na scenariusz filmu reklamowego.

W I etapie konkursu zadaniem było stworzenie scenariusza filmu reklamowego dla jednego ze sponsorów. Najwięcej treatmentów nadesłano na reklamę PZU – 138, następnie Play – 106, PROSTO – 104 i Rossmann – 91. W sumie organizatorzy otrzymali 439 pomysłów od 219 osób z całej Polski. Spośród nich najlepsze prace wyłoniło jury w składzie: Maciek Waligóra i Zuza Duchniewska – tegoroczni przewodniczący jury, Kasia Sośnierz, Kasia Seyfried, Sebastian Jurczek, Sebastian Pańczyk, Wojtek Fiedorczuk oraz Jan Foryś i Filip Załuska – duet zeszłorocznych zwycięzców konkursu.

Początkowo jury miało wybrać jedynie 12 osób, jednak ostatecznie wyłoniono 15 finałowych treatmentów. „Rzeczywistość pozbawiła nas złudzeń. Otrzymaliśmy kilkaset scenariuszy, a ich poziom był zbyt wysoki, by wybrać tylko 12 propozycji. Dyskusja trwała kilka godzin, w ciągu których zdarzyły się ostre wymiany zdań. Każdy członek jury miał swoich faworytów, o których walczył do upadłego. Ostatecznie trzeba było wypracować kompromis, dlatego też postanowiliśmy wyłonić 15 finalistów, w tym dwa duety” – tak obrady komentuje Maciek Waligóra, przewodniczący jury.

W szczęśliwej piętnastce znaleźli się: Maciej Kawalski, Katarzyna Oruba, Adrianna Miszczyk, Julia Rogowska, Tomasz Jeziorski, Agata Bobel, Kornel Bartmański, Fredrik Olsson, Michał Dymek, Aleksandra Kasprowicz, Weronika Tofilska, Jonasz Czołpiński, Krzysiek Grudziński, a także dwa duety: Jędrzej Dziedzic i Patrycja Kemczyńska oraz Agata Puszcz i Michalina Fabijańska. Wśród tej grupy osób są zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu i nowe talenty branży reklamowej.

W następnym etapie Papaya Films, organizator konkursu, przekaże finalistom wsparcie finansowe oraz produkcyjne, dzięki któremu uczestnicy będą mogli wypożyczyć potrzebny sprzęt oraz dokonać postprodukcji.

„Piętnastu wspaniałych” na realizację filmu ma czas do 26 maja. Na tej podstawie wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma główną nagrodę – 20 tysięcy złotych. „Nie mogę doczekać się, by zobaczyć gotowe filmy. Mam poczucie, że wyłonienie zwycięzcy postawi jury przed jeszcze większym, ale ekscytującym wyzwaniem” – mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films. Nazwisko laureata zostanie ogłoszone 15 czerwca podczas uroczystej gali.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.

zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ