koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
BANKSYCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359Muzyczne Opowieści EuropyTpL repertuarPOK KWIECIEŃ - MAJ 2024
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

And the winner is… Wybrano zwycięzcę II edycji Papaya Young Directors

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 13 762 wyświetleń od 17 czerwca 2015

Warszawa » ul. Ignacego Krasickiego 47a » NA MAPIE

  • od: 23 marca 2015, poniedziałek
    do: 19 czerwca 2015, piątek

Tygodnie wytężonej pracy, kilkaset zgłoszeń, piętnastu finalistów, długie godziny obrad jury i jeden zwycięzca. W poniedziałek 15 czerwca w Kinie Praha w Warszawie odbyła się gala finałowa II edycji Papaya Young Directors, podczas której poznaliśmy nazwisko laureata konkursu – Julii Rogowskiej.

Zakończył się ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors! Zadanie konkursowe to stworzenie scenariusza 45-sekundowego filmu reklamowego i jego realizacja. Tematem filmów były produkty i usługi sponsorów wydarzenia, wśród których znalazły się: Fundacja PZU, Rossmann, Play, Prosto.

Podczas uroczystej gali jury ogłosiło zwycięzców tegorocznej edycji. Emocji nie brakowało, ponieważ o nagrodę główną i 20 tysięcy złotych konkurowało ze sobą 14 finałowych filmów. Ostatecznie zwyciężyła Julia Rogowska za film dla drogerii Rossmann.

„Poziom tegorocznych prac był zdecydowanie wyższy niż w zeszłym roku, byliśmy zaskoczeni jakością nadesłanych propozycji" – tak o trudach decyzji opowiadali przewodniczący jury, Maciek Waligóra i Zuza Duchniewska, dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.

Oprócz Grand Prix (20 tys. zł) przyznano także I nagrodę (10 tys. zł) i dwa wyróżnienia. I nagrodę otrzymał Michał Dymek, który stworzył reklamę dla marki Prosto.

„To była naprawdę świetna edycja! Przede wszystkim pokazała nam, że w Polsce jest mnóstwo zdolnych, kreatywnych ludzi, którzy chcą i potrafią robić fantastyczne reklamy. Myślę, że udało nam się odkryć nowe talenty, które wkrótce znajdą swoje miejsce na rynku reklamowym” – tak tegoroczny konkurs podsumował Kacper Sawicki, szef Papaya Films, organizatora konkursu.

Czy możemy się spodziewać następnych edycji Papaya Young Directors? - Mamy apetyt na więcej – odpowiada Kacper Sawicki – Wszystkich zainteresowanych zachęcam do śledzenia naszego facebookowego fanpage’a. Ale na razie musimy odespać galę... – mówi prezes Papaya Films.

Na gali zrealizowanej przez agencję endorfina events spotkać można było 350 gości z branży filmowej i reklamowej oraz przedstawicieli sponsorów i partnerów konkursu. Wśród sponsorów gali znaleźli się wódka Baczewski, wino Sutter Home oraz browar Namysłów.

Organizatorem konkursu Papaya Young Directors jest Papaya Films. Partnerami tegorocznej edycji są: to do PR, endorfina events, Fat Baby, Lunapark, Storystore.is, Press.

Prace finalistów i laureatów konkursu można obejrzeć na oficjalnym fanpage’u Papaya Young Directors na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors oraz na stronie www konkursu: www.papayayoungdirectors.com.

zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ