koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - sierpień 2020 - nr 316 - już do pobrania
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

Copywriting i webwriting zasady pisania skutecznych tekstów

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 8 624 wyświetleń od 13 kwietnia 2016
  • 17 maja 2016, wtorek
    » 9:30 - 14.30

Szkolenie skierowane do osób zajmujących się tworzeniem tekstów w Internecie. Jeśli chcesz pisać tak, by przyciągać uwagę czytelnika, to szkolenie jest dla Ciebie! Z nami dowiesz się jak ludzie czytają i jak ta wiedza może Ci pomóc ulepszyć warsztat redaktora, jak tekst funkcjonuje w Internecie i jak skutecznie przyciągnąć uwagę czytających. Przedstawimy Ci sztuczki języka korzyści oraz cechy dobrego stylu. Pisz tak, by być czytanym. Zapraszamy!

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy I WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia:

Zasady pisania skutecznych tekstów – copywriting i webwriting 1. Jak ludzie czytają? Do kogo piszemy?

  • Eyetracking i clicktracking – jak tekst funkcjonuje w internecie
  • Formatowanie wyglądu tekstu – jak się prezentuje dobrze napisany tekst
  • sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
  • Określanie odbiorców tekstu i diagnozowanie ich potrzeb

  • Styl pisania

  • 6 najważniejszych cech dobrego stylu

  • struktura informacji i wygląd akapitów
  • redakcja tekstu – co i dlaczego należy usunąć
  • klucze fascynacji – sposoby na skuteczne otwarcia i przyciąganie uwagi

  • Tworzenie tytułów

  • skuteczne formuły copywriterskie – metody na dobry tytuł

  • cechy dobrego tytułu – jak oceniać i poprawiać własne tytuły

  • Język korzyści

  • laddering – metoda pisania językiem korzyści

    Koszt udziału w szkoleniu wynosi 540 zł + 23% VAT od osoby i obejmuje: udział w części szkoleniowej, materiały, obiady, serwis kawowy oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Więcej informacji znajdziesz na: http://www.szkolenia-forum.pl/

Zapraszamy Cię serdecznie!

zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ