koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  rok temu  »  

Jak mindfulness zmienia życie - miniwarsztat uważności z Dagmarą Gmitrzak

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 3 524 wyświetleń od 19 kwietnia 2017

Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa oraz Wydawnictwo Samo Sedno serdecznie zapraszają 22 kwietnia (sobota) o godz. 16.00 na SPOTKANIE AUTORSKIE Z DAGMARĄ GMITRZAK, autorką książki „Trening relaksacji. Jak uwolnić się od stresu, lęku i depresji”.

Bycie uważnym przydaje się zarówno w codziennych czynnościach, jak i w relacjach z ludźmi. To umiejętność dostrzegania rzeczy i zjawisk takimi, jakie są naprawdę: zauważanie swoich myśli, przekonań i emocji oraz bycie świadomym czynności, jaką się wykonuje. Uważne życie to świadoma decyzja, by nie myśleć zbyt często o przeszłości ani przyszłości, za to doceniać bycie tu i teraz, nie poddając się działaniu wewnętrznego autopilota.

Praktyka mindfulness daje wolność i możliwość zmiany. Dzięki świadomości tego, co dzieje się w umyśle, można zdecydować, jak zareagować w trudnej sytuacji. Czy na przykład poddać się wybuchowi emocji i obrazić kogoś w trakcie kłótni, czy uświadomić sobie, co się z nami dzieje, i nie reagować natychmiast. Warto być więc uważnym w każdej sferze życia. Jak to zrobić?

Przewodnikiem po praktykach uważności będzie Dagmara Gmitrzak, która zaprezentuje techniki i ćwiczenia pomagające skupić się na tym, co dobre, inspirujące, podnoszące na duchu, ciepłe i wprawiające w dobry nastrój. W praktyce mindfulness nie chodzi o to, by uciekać przed tym, co trudne, ale o to, by uświadomić sobie, co tak naprawdę zasila naszą energię życiową w każdej minucie życia, i o uważne przekierowanie uwagi na to, co jest wartościowe.

O autorce: Dagmara Gmitrzak – trenerka rozwoju osobistego, terapeutka holistyczna, nauczycielka technik relaksacji, muzykoterapeutka. Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: Pomoc społeczno-terapeutyczna. Ukończyła kurs trenerski medytacji uważności – mindfulness prowadzony na Wydziale Psychologii UW przez australijskiego psychoterapeutę Ivana Miltona. Autorka siedmiu poradników psychologicznych, m.in. „Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji” oraz „Trening relaksacji” wydanych w serii Samo Sedno. Więcej informacji: www.rozwojosobisty.waw.pl

autor:
zmodyfikowano  rok temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ