koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365CO JEST GRANE - październik 2024 - nr 364AVATAR Nowe szaty królaSPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELTP Repertuar 11.2024SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKITłumacz w muzeum
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Warsaw Short Framing

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 13 323 wyświetleń od 27 grudnia 2017
  • 4 stycznia 2018, czwartek
    » 19:00

wstęp wolny, rezerwacja miejsc online lub telefonicznie

W nowy rok wchodzimy z zestawem wyjątkowych offowych produkcji. Wraz z bohaterami filmów będziemy szukali Nibylandii, prowadzili śledztwo, pozorowali wypadek, a nawet trafimy do domu gry. Dołączcie do nas!

Nibylandia teraz, reż. Georg Pelzer (Niemcy) 19’

Kalina i Ruth podejmują nieudaną próbę szalonej wyprawy do Portugalii. Trafiają na wielką studencką imprezę, w trakcie której ich przyjaźń zostanie wystawiona na próbę.

Podróż z bagażem podręcznym, reż. Arek Biedrzycki (Polska) 30’

Autorska adaptacja tekstów Franza Kafki. Quazi-detektywistyczna podróż śladami pewnego detektywa.

Fongopolis, reż. Joanna Kożuch (Słowacja) 13’

Młody skrzypek dostaje życiową szansę: ma zagrać solówkę z prestiżową orkiestrą filharmonii miasta Fongopolis. Do występu zostało niewiele czasu, a on błądzi po labiryncie dworca kolejowego.

I wciąż będziemy szli, reż. Jonathan Millet (Francja) 25’

Simon przyjeżdża do Paryża by odnaleźć swojego brata. To, co odkryje, zmieni jego życie.

ŁĄCZNY CZAS TRWANIA: ok. 90 min

Parking podziemny dostępny w godzinach otwarcia DK Kadr

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ