koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
AVATAR Nowe szaty królaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365TP Repertuar 11.2024SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELSPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKI
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

SPOTKANIE Z AUTORSKIE Z FOTOGRAFEM EMILEM BILIŃSKIM W WONDER PHOTO SHOP

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 230 wyświetleń od 10 stycznia 2018
  • 13 stycznia 2018, sobota
    » 11:00

W sobotę 13. stycznia w godz. 11.00-13.00 zapraszamy na spotkanie autorskie z wybitnym fotografem Emilem Bilińskim, twórcą zdjęć do kalendarza charytatywnego Fundacji Gajusz.

Projekt powstał z okazji 20-lecia Fundacji, która na co dzień prowadzi trzy hospicja dla chorych dzieci oraz ośrodek preadopcyjny.

Na spotkaniu Emil Biliński będzie podpisywał kalendarze. Spotkanie będzie również okazją do wspólnej rozmowy oraz zdjęcia z udziałem znanego fotografa. Każda osoba otrzyma pamiątkowe zdjęcie z fotografem wykonane instaxem przez team #Wonder.

Emil J. Biliński – fotograf, juror w popularnym programie telewizji Polsat #Supermodelka Plus Size. Wychowywał się w Austrii, gdzie zdobył doświadczenie jako asystent fotografa Andreasa Bitesnicha. Współpracował m.in. z Annie Leibovitz i Davidem LaChapellem. Zanim w 2009 roku zamieszkał na stałe w Polsce, podróżował po świecie w poszukiwaniu kolejnych doświadczeń zawodowych. Inspirują go silne, charyzmatyczne kobiety plus size. Specjalizuje się w aktach, fotografii reklamowej, fashion i beauty. Publikował swoje zdjęcia w zagranicznych i polskich pismach, m.in. „Harper’s Bazaar”, „ELLE”, „Cosmopolitan”, „Playboy” czy „Sunday Times”. Pracował dla największych marek, takich jak L’Oreal, Schwarzkopf, Google, Samsung, Hermes, Avon, Orange i T-Mobile. Prowadzi wideoblog o fotografii „SHOT IN 120 sec”.

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ