koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365TP Repertuar 11.2024ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  5 lat temu

MĘSKIE D'RAMY czyli między testosteronem a reumatyzmem

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 31 990 wyświetleń od 15 lutego 2018
  • 4 czerwca 2018, poniedziałek
    » 19:30
  • 14 marca 2018, środa
    » 19:30
  • 11 marca 2020, środa
    » 19:30
  • 27 maja 2019, poniedziałek
    » 19:30
  • 14 lutego 2019, czwartek
    » 19:30
  • 31 grudnia 2018, poniedziałek
    » 22:30

#

Obsada:

ANNA OBERC /  ADA GOSTKOWSKA Kwartet wokalny VOICE BAND:
PRZEMYSŁAW BAIŃSKI MICHAŁ DEMBIŃSKI ARKADIUSZ LIPNICKI PRZEMYSŁAW ŻYWCZOK

oraz zespół muzyczny w składzie:
JACEK SUBOCIAŁŁO – piano
WOJCIECH „GUMIŚ” GUMIŃSKI – kontrabas
SZYMON LINETTE – instrumenty perkusyjne

muzyka: BOLESŁAW RAWSKI oraz URSZULA BORKOWSKAMARCIN PARTYKA inscenizacja i reżyseria: ANTONIUSZ DIETZIUS

scenografia i kostiumy: ANNA WAŚ

Czy kiedykolwiek …
… rozgrywałeś z żoną niekończący się mecz słownego ping-ponga, który nie doprowadził do żadnej konkluzji?

… odniosłeś wrażenie, że zrozumienie języka własnych dzieci jest trudniejsze niż dialog z kosmitą?

… szturmowałeś gabinet szefa batalią o podwyżkę, by po chwili pożegnać go uprzejmym „Oczywiście, panie prezesie”?

… straciłeś głowę (lub dwie) dla uroczej studentki?

… marzyłeś o spektakularnym przebudzeniu na półmetku życia, nie przewidując jednak, że będzie to przebudzenie ” z ręką w nocniku”?

Ponieważ od dawna nikt nie przygotował uczciwego programu o współczesnym facecie, doszliśmy do wniosku, że zrobimy to sami.

W dzisiejszej kulturze współczesny samiec to albo gangster, albo prezes banku, albo przegrany żulik zarabiający odwożeniem koszyków pod supermarketem.

A o nas – przeciętniakach – ani słowa. O tych, którzy pływają na powierzchni,

ale nie błyszczą na okładkach kolorowych tygodników – milczenie absolutne.

O mężach, ojcach, pracownikach, otyłych i wysportowanych, fujarach i złotych rączkach, dowcipnych i smutasach – zero informacji.

Nieskromnie uważamy, że na takie lekceważenie nie zasługujemy.
Dlatego chętnie zaprosimy Cię do naszego świata i opowiemy o naszychzachwytach nad niektórymi częściami kobiecego ciała; powiemy, czego wymaga

od nas świat, a czego my wymagamy od świata; zdradzimy nasze metody

wychowawcze; jak dbamy o wygląd zewnętrzny i jak staramy się zaimponować płci pięknej. Poruszymy jeszcze setkę innych, niemniej frapujących kwestii.

Co więcej – uczynimy to śpiewająco.

TOMASZ JACHIMEK  – scenariusz i teksty piosenek

„Męskie D’ramy, czyli między testosteronem a reumatyzmem” to pierwsza na polskiej scenie próba zmierzenia się z tematem „dorastania 40+”, w konwencji kabaretowej osadzonej w formie teatru muzycznego.

Znakomity tekst Tomasza Jachimka opiera się na 12 rozdziałach z prologiem i epilogiem poświęconych różnym zagadnieniom ze świata mężczyzny przechodzącego kryzys wieku średniego. Każda z części zawiera piosenkę w innej stylistyce muzycznej będącą kontynuacją scenicznego dialogu. Wpadająca w ucho muzyka Bolesława Rawskiego, oraz Urszuli Borkowskiej i Marcina Partyki, jest idealnym dopełnieniem konwencji musicalu. Z kolei piosenki w wykonaniu czterech wokalistów, Przemysława Baińskiego, Michała Dembińskiego, Arkadiusza Lipnickiego oraz Przemysława Żywczoka, śpiewających w ścisłej harmonii, nabierają jakości brzmienia i wyrazu, podkreślając tym samym świetne teksty Jachimka.

W przewodniczkę po świecie andropauzy, która bierze pod kobiecą lupę kalejdoskop męskich udręk, wcielają się wymiennie  drapieżne femme fatale — Anna Oberc i Ada Gostkowska. W „galerii współczesnego mężczyzny” zderzą się dwa światy: Wenus i Marsa, skonfrontuje się męskie spojrzenie z rzeczywistym stanem rzeczy. Teatr muzyczny nabierze klasycznego brzmienia z musicalowym zacięciem, a kabaret przybierze formę scenicznego spektaklu.

Cały ten galimatias już od marca na scenie Teatru Palladium!

zmodyfikowano  5 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ