koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Can I be Whitney?

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 845 wyświetleń od 27 kwietnia 2018
  • 16 czerwca 2018, sobota
    » 20:00
  • 15 czerwca 2018, piątek
    » 20:00

Tomasz Szczepanek nie umie śpiewać. Nie trafia w dźwięki, ma słabo postawiony głos, niedoskonałą dykcję i pewnie kilka innych problemów, o których jeszcze nie wie. Odkąd pamięta, zawsze chciał śpiewać… np. jak Whitney Houston. Piosenkarka, określana przez krytyków jako „The Voice”, od lat stanowi niedościgły wzór dla wokalistów na całym świecie. Czy biały mężczyzna z Ostrołęki może nauczyć się śpiewać jak czarnoskóra kobieta z New Jersey? Odpowiedzią na to pytanie będzie projekt „Can I be Whitney?”, w ramach którego Tomasz Szczepanek przejdzie trzymiesięczny trening wokalny, a jego rezultatami podzieli się na scenie. Oczywiście w całym projekcie chodzi o coś jeszcze. Podobno Whitney Houston w trudnych chwilach zwykła mawiać do siebie i innych „Can I be me?”. Naciski ze strony producentów podtrzymywane przez oczekiwania publiczności skłoniły ją do stworzenia persony, jaką znamy ze sceny i ekranu: doskonałej pod każdym względem wokalistki i aktorki. Jednak, jak czas pokazał, był to zaledwie fragment jej barwnej, wieloaspektowej osobowości. Każdy z nas spełnia czyjeś oczekiwania, a jednocześnie chce być sobą – cokolwiek znaczy „być sobą”. O tym także będzie ten projekt.

Tomasz Szczepanek – scenariusz, reżyseria, wykonanie Agata Wrońska, Marcin Steczkowski – przygotowanie wokalne Natan Berkowicz – video Ramona Nagabczyńska – konsultacje artystyczne Paulina Atmańska – akompaniament

Projekt powstał w ramach 39. PPA Nurt Off

Działalność Teatru Druga Strefa współfinansuje Urząd m. st. Warszawy

zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ