koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Festiwal "Empatii w Działaniu"

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 767 wyświetleń od 4 maja 2018

Warszawa » Stefana Czarnieckiego 51 » NA MAPIE

  • 14 czerwca 2018, czwartek
    » 09:00

KIEDY: 14-17 czerwca 2018

GDZIE: Fort Sokolnickiego Czarnieckiego 51

WIĘCEJ INFORMACJI: http://www.akcja-empatia.pl/festiwal/

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://goo.gl/fUToRZ

KONTAKT: biuro@akcja-empatia.pl | (22) 615 52 40

14-15.06.2018 | KONFERENCJA

16-17.06.2018 | WARSZTATY

PO CO?

Co ma wspólnego ze sobą budowanie dialogu w środowisku lokalnym z wspieraniem komunikacji w firmie rodzinnej? Rozwijanie kultury organizacyjnej w korporacji z alternatywną edukacją? Rdzeniem obu działań jest współpraca oparta na empatii. To sztuka trudna sztuka przekraczania stereotypów, rozwijania głębokich kompetencji i budowania nowatorskich metodologii. Sztuka fascynująca, tworząca w efekcie procesy rozwoju. Jak to robić mądrze i efektywnie? O tym porozmawiamy podczas Festiwalu.

DLA KOGO?

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy, rozwinąć metodologie, lepiej zrozumieć mechanizmy zmiany społecznej. Będą z nami osoby zaangażowane w projekty edukacyjne, menadżerowie z wielu gałęzi biznesu, przedsiębiorcy społeczni, przedstawiciele firm rodzinnych, turkusowych, innowatorzy społeczni, wolontariusze i wielu innych ciekawych ludzi. Ty też możesz z nami być! Będzie dużo inspiracji i możliwości nawiązania współpracy.

JAK?

W oparciu o formułę konferencji „open space” stworzymy możliwość spotkania się różnych środowisk, nurtów, projektów. Proponujemy debaty, warsztaty, spotkania w małych grupach oraz dużo okazji do indywidualnych rozmów. Każdy znajdzie coś dla siebie.

14-15.06.2018 | KONFERENCJA

PRELEGENCI:

Jacek Jakubowski

Od ponad 30 lat trener, super­wizor treningu psychologicz­nego rekomen­dowany przez Pol­skie Towarzystwo Psychologiczne. Wieloletni prezes Rady Trenerów przy Pol­skim Towarzystwie Psychologicz­nym. Przez jedną kaden­cję wiceprzewod­niczący Rady Pol­skiej Izby Firm Szkoleniowych. Członek amerykań­skiej orga­ni­za­cji: Innowatorzy Dla Dobra Ogółu ASHOKA.

Joanna Brodzik

Aktorka i człowiek wielkiego serca. Zagrała ponad 30 ról filmowych i teatralnych. Prezeska Fundacji Opiekun Serca. Działa na rzecz osób niepełnosprawnych. Od wielu lat łączy aktorstwo z organizacją wsparcia dla potrzebujących. Edukuje jak świadomie i empatycznie wspierać innych.

prof. Andrzej Blikle Doradca

Pracow­nik Instytutu Pod­staw Infor­matyki PAN, członek Europej­skiej Akademii Nauk (Academia Europaea), członek rady nad­zor­czej „A.Blikle Sp. z o.o.” (w latach 1990–2010 prezes zarządu). Wieloletni prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzin­nych, członek Komitetu Mazowiec­kiej Nagrody Jako­ści, prze­wod­niczący Rady Cen­trum im. Adama Smitha, członek Rady Języka Pol­skiego oraz kil­kunastu innych orga­ni­za­cji.

Wojciech Eichelberger

Psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu. Współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI) w Warszawie, który zajmuje się m.in. profilaktyką przeciążenia i wypalenia stresem.

Dorota Szczepan Jakubowska

Od ponad 20 lat psycholog biz­nesu, trener, coach, men­tor, super­wizor treningu psychologicz­nego, rekomen­dowany przez Pol­skie Towarzystwo Psychologiczne, moderator, mediator. Jestem założycielką pierw­szej w Pol­sce Szkoły Trenerów Biz­nesu i Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji w Orga­ni­za­cji, Szkoły Moderatorów Action Lear­ning, U! Lider.

Agata Stafiej-Bartosik

Prezes Ashoka Polska. W 2001 roku została wybrana jako Ashoka Fellow za działalność w zakresie promowania narzędzi marketingu i mediów, jako sposobu wzmacniania organizacji pozarządowych. Współzałożycielka Fundacji Komunikacji Społecznej oraz organizacji SMartKollektiv (Serbia). Przez wiele lat menedżer ds. społecznej odpowiedzialności firmy (Danone).

dr hab. Ryszard Praszkier

Współpracuje z Ośrodkiem Badań Układów Złożonych Instytutu Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, badając zjawisko przedsiębiorczości społecznej. Współautor i autor artykułów na ten temat. Członek Rady Fundacji Synapsis i Fundacji dla Polski. Jeden ze współzałożycieli Akademii Rozwoju Filantropii.

dr Jacek Strzemieczny

Współzałożyciel, prezes zarządu Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO). Lider programu Szkoła Ucząca się (SUS), prowadzonego od 2000 roku przez CEO i Polsko-Amerykańską Fundację Wolności. Doktor nauk pedagogicznych, trener i superwizor treningu grupowego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Andrzej Jeznach

Doktor ekonomii, który od 35 lat żyje i pracuje w Niemczech. Ma doświadczenie jako udziałowiec, właściciel i prezes kilku międzynarodowych firm handlowych. Na przykładzie swojej firmy pokazuje, że idea budowania turkusowej organizacji jest możliwa. Autor książek: Szef, który ma czas oraz Sztuka życia.

Zofia Dzik

Prezes Zarządu Fundacji Humanites, organizator corocznych konferencji „Sukces w Pracy=Sukces w Rodzinie?” promującymi przywództwo oparte na zrównoważonym, spójnym rozwoju człowieka, w sferach: fizycznej, umysłowej, emocjonalnej i duchowej, dyrektor Akademii Przywództwa Liderów Oświaty, doświadczony menadżer branży konsultingowej i rynku usług finansowych. Członek Rad Nadzorczych następujących spółek: TU Link4 S.A., ERBUD S.A. i PKO BP S.A.

Paweł Łukasiak

Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Jego pasją jest aktywizacja społeczności lokalnych i wirtualnych, tworzenie marek społecznych, fundraising i marketing społecznie zaangażowany. Autor szeregu publikacji o tematyce związanej z fundraisingiem i społecznym zaangażowaniem biznesu.

WYKŁADY #DEBATY #ORLEGNIAZDA #NETWORKING

16-17.06.2018 | WARSZTATY

16.06.2018 -

  1. Warsztat: To co powiesz może zmienić świat” NVC jako wsparcie empatycznych działań w edukacji i biznesie

  2. Warsztat: Empatia w korporacji – czemu by nie?

  3. Warsztat: Jak zadawać mądre pytania

  4. Warsztat: Budowanie empatycznego kontaktu z grupą

17.06.2018 -

  1. Warsztat: Empatia bez granic, czyli komunikacja międzykulturowa

  2. Warsztat: Zwinne Relacje czyli jak Empatia wspiera Agile

CENNIK:

Udział w konferencji (14-15.06.2018): 310 zł + VAT, przy zgłoszeniu do 14.05 opłata wynosi: 279 zł + VAT. Cena zawiera: lunch 15.06, przerwy kawowe 14-15.06, materiały uczestnika.

Koszt 1-dniowego warsztatu 350 zł + VAT. W cenie lunch, przerwy kawowe oraz materiały uczestnika.

Napisz i dowiedz się: joanna.kutner@grupatrop.pl

Zadzwoń i zapytaj: (22) 615 52 40

Wejdź i poczytaj: www.akcja-empatia.pl/festiwal

Wypełnij i zgłoś się: http://tiny.pl/g2sr2

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ