koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

UBISOFT wdroży kampanię, którą zaprojektują dzieci

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 10 808 wyświetleń od 21 sierpnia 2018
  • 8 września 2018, sobota
    » 09:00, 16:00

Czołowy producent gier komputerowych – firma UBISOFT, szuka młodych entuzjastów kosmosu i gier wideo do udziału w niezwykłym projekcie. Wybrańców, UBISOFT zabierze w międzygalaktyczną misję pod kryptonimem ALE KOSMOS.

Już 8 września, młodzi entuzjaści astronomii wezmą udział w warsztatach edukacyjno-kreatywnych zorganizowanych przez UBISOFT. Podczas warsztatów kreatywnych, uczestnicy będą wspólnie wypracowywać koncepcję promocji dla najnowszej kosmicznej gry stworzonej przez UBISOFT: Starlink – Battle for Atlas, którą producent wdroży następnie w życie.

Gra „Starlink” powstała z myślą o młodszych graczach i to właśnie ich pomysłowości postanowiliśmy zawierzyć stworzenie pomysłu na komunikację gry – tłumaczy Anna Kubica, Brand Manager UBISOFT w Polsce. Wierzymy, że to dzieci są najbardziej kreatywnymi istotami na naszej planecie, a ich sposób myślenia nie jest wrzucony na tory, którymi my dorośli podążamy. Właśnie dlatego chcielibyśmy zaangażować je w proces kreowania strategii. Chcemy pozwolić najmłodszym na uwolnienie ich naturalnego potencjału i zachęcać do nieszablonowego myślenia, pokazując, że ich pomysły mogą stać się częścią istniejącego i poważnego projektu. – dodaje.

Co więcej aspirujący astronauci, będą mieć okazję przedpremierowo zagrać w grę Starlink – Battle for Atlas, również żeby poznać produkt, którego będą dotyczyły warsztaty. Gracze będą mogli wcielić się w postać pilota i usiąść za wirtualnymi sterami własnego statku kosmicznego, by wyruszyć na podbój wszechświata. Tym samym UBISOFT pragnie pomóc spełniać marzenia najmłodszych o kosmicznych wojażach.

Wydarzenie będzie również doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy o kosmosie. Podczas warsztatów dzieci będą zgłębiać tajemnice wszechświata pod czujnym okiem ekspertów. Wykłady poprowadzi między innymi Karol Wójcicki – pasjonat oraz popularyzator astronomii, jak również twórca bloga „Z głową w gwiazdach”.

Warsztaty odbędą się 8 września w Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Do procesu rekrutacyjnego można zgłaszać wszystkich młodych pasjonatów kosmosu, w wieku 8-12 lat.

Zgłoszenie kwalifikacyjne do programu można złożyć przez formularz na stronie: https://starlinkalekosmos.pl/. Zgłoszenia będą zbierane do końca sierpnia.

autor:
zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ