koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELAVATAR Nowe szaty królaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKITP Repertuar 11.2024
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

UBISOFT wdroży kampanię, którą zaprojektują dzieci

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 10 400 wyświetleń od 21 sierpnia 2018
  • 8 września 2018, sobota
    » 09:00, 16:00

Czołowy producent gier komputerowych – firma UBISOFT, szuka młodych entuzjastów kosmosu i gier wideo do udziału w niezwykłym projekcie. Wybrańców, UBISOFT zabierze w międzygalaktyczną misję pod kryptonimem ALE KOSMOS.

Już 8 września, młodzi entuzjaści astronomii wezmą udział w warsztatach edukacyjno-kreatywnych zorganizowanych przez UBISOFT. Podczas warsztatów kreatywnych, uczestnicy będą wspólnie wypracowywać koncepcję promocji dla najnowszej kosmicznej gry stworzonej przez UBISOFT: Starlink – Battle for Atlas, którą producent wdroży następnie w życie.

Gra „Starlink” powstała z myślą o młodszych graczach i to właśnie ich pomysłowości postanowiliśmy zawierzyć stworzenie pomysłu na komunikację gry – tłumaczy Anna Kubica, Brand Manager UBISOFT w Polsce. Wierzymy, że to dzieci są najbardziej kreatywnymi istotami na naszej planecie, a ich sposób myślenia nie jest wrzucony na tory, którymi my dorośli podążamy. Właśnie dlatego chcielibyśmy zaangażować je w proces kreowania strategii. Chcemy pozwolić najmłodszym na uwolnienie ich naturalnego potencjału i zachęcać do nieszablonowego myślenia, pokazując, że ich pomysły mogą stać się częścią istniejącego i poważnego projektu. – dodaje.

Co więcej aspirujący astronauci, będą mieć okazję przedpremierowo zagrać w grę Starlink – Battle for Atlas, również żeby poznać produkt, którego będą dotyczyły warsztaty. Gracze będą mogli wcielić się w postać pilota i usiąść za wirtualnymi sterami własnego statku kosmicznego, by wyruszyć na podbój wszechświata. Tym samym UBISOFT pragnie pomóc spełniać marzenia najmłodszych o kosmicznych wojażach.

Wydarzenie będzie również doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy o kosmosie. Podczas warsztatów dzieci będą zgłębiać tajemnice wszechświata pod czujnym okiem ekspertów. Wykłady poprowadzi między innymi Karol Wójcicki – pasjonat oraz popularyzator astronomii, jak również twórca bloga „Z głową w gwiazdach”.

Warsztaty odbędą się 8 września w Muzeum Etnograficznym w Warszawie. Do procesu rekrutacyjnego można zgłaszać wszystkich młodych pasjonatów kosmosu, w wieku 8-12 lat.

Zgłoszenie kwalifikacyjne do programu można złożyć przez formularz na stronie: https://starlinkalekosmos.pl/. Zgłoszenia będą zbierane do końca sierpnia.

autor:
zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ