koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

Insight Clash: Big Data vs Small Data

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 829 wyświetleń od 12 czerwca 2019

Uwaga: Wstęp wolny, wymagana rejestracja.

Bartosz Brusiło (PepsiCo), Marcin Hinz (ABM) i Łukasz Siemaszko (AMA Institute) wspólnie z Wami zastanowią się: Czy mała skala jest w stanie konkurować z masą? Które dane są lepsze? Czy "duże" i "małe" dane mogą ze sobą współpracować?

Możliwości Big Data są ogromne, ale w tym zakresie najistotniejsze nie są dane, ale ich analiza. Tworzenie nie korelujących ze sobą tzw. data lakes z nadzieją, że ujrzy się w nich magiczną odpowiedź niczym w bajkowym lusterku to próżny trud. Z drugiej strony mamy obserwacje jakościowe, którym często przypisuje się wspieranie innowacyjności, ale czy mała skala jest w stanie konkurować z masą? Które dane są lepsze? Czy "duże" i "małe" dane mogą ze sobą współpracować?

Kiedy: wtorek | 18 czerwca | godz. 18:00 Gdzie: Klub Komediowy | ul. Nowowiejska 1

Gospodarzami cyklu INSIGHT CLASH są: Fieber Anna i Marek Tobota

O INSIGHT CLASH Insight clash to arena, na której zderzają się różne perspektywy. Zaprojektowana jako swobodna przestrzeń wymiany myśli dla architektów doświadczeń, data scientist, psychologów, socjologów i każdego kto interesuje się wiedzą nt. człowieka i otaczającego nas świata.

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ