koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KOMEDAKLIMT WrocławPINOKIO wrzesień 2024CO JEST GRANE - WRZESIEŃ 2024 - nr 363KULTURA BIAŁORUSKAWRZESIEŃ POK
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

40. WST: I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ | TRANSMISJA NA ŻYWO

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 946 wyświetleń od 26 listopada 2020

I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ (Gérard Watkins)

Annie i Pascal poznają się w drodze do pracy. Rachida i Liam spotykają się przypadkiem pod domem dziewczyny. Zakochani krok po kroku zbliżają się do siebie. Jednak wraz z rosnącym uczuciem, w ich związkach pojawia się coś jeszcze… Różnice temperamentów, upodobań, a nawet drobne rozbieżności stają się podłożem konfliktów. Od pozornie nic nieznaczących słów, przez coraz bardziej niepokojące gesty, mechanizm przemocy zostaje wprawiony w ruch, by stać się narzędziem kontroli i wyrazem despotycznej miłości.

Gérard Watkins przygląda się zjawisku przemocy w związkach partnerskich, stawia przed nami pytania, skąd w „normalnych” relacjach rodzi się chęć skrzywdzenia drugiej osoby.

TWÓRCY:
Reżyseria: Aldona Figura
Przekład: Aleksandra Stelmach
Scenografia i kostiumy: Joanna Zemanek
Kompozycje muzyczne: Piotr Łabonarski
Reżyseria światła: Paweł Srebrzyński
Kierownik produkcji: Anna Garstka

OBSADA:
Paula Kinaszewska (gościnnie), Marcin Sztabiński, Agnieszka Roszkowska, Anna Szymańczyk, Kamil Mróz

„Dobrze napisany, uciekający od efekciarstwa i łatwych diagnoz tekst (…), i bardzo dobre role – szczególnie Anny Szymańczyk i Marcina Sztabińskiego.”
Rafał Turowski, rafalturow.ski

„Reżyserka spektaklu – Aldona Figura – stworzyła widowisko kameralne pozwalając widzowi na przeżycie całej gamy uczuć, jakie żywić możemy do bohaterów. Unikając chodzenia na skróty wiele pozostawia w domyśle, tworząc dla widza przestrzeń do odbycia podróży wewnętrznej po swoich doświadczeniach, a w efekcie pobudzenia ich do refleksji zarówno nad postępowaniem bohaterów, jak i swoim własnym. Doskonali są również aktorzy, wszyscy bez wyjątku.”
Izabela Wolska, Dziennik Teatralny Warszawa

kup bilet >>

zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ