koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  4 lata temu

ONLINE I "OŚCI" I premiera rejestracji

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 21 211 wyświetleń od 21 grudnia 2020

Warszawa » ul. Mińska 25 bud. 74 03-808 Warszawa » NA MAPIE

  • 24 grudnia 2020, czwartek
    » 23:59
  • 23 grudnia 2020, środa
    » 23:59
  • 22 grudnia 2020, wtorek
    » 23:59
  • 21 grudnia 2020, poniedziałek
    » 23:59

Reżyser: Paweł Miśkiewicz

Adaptacja: Joanna Bednarczyk, Paweł Miśkiewicz Dramaturgia: Joanna Bednarczyk Scenografia: Barbara Hanicka Kostiumy: Barbara Hanicka, Katarzyna Załęcka Projekcje multimedialne: Przemysław Brynkiewicz, Michał Jankowski Reżyser światła: Marek Kozakiewicz Obsada filmu: Katarzyna Gniewkowska, Klara Bielawka, Paweł Tomaszewski, Grzegorz Mikołajczyk, Kamil Kołodziński Realizator dźwięku: Maciej Witkowski Charakteryzacja: Weronika Rudajcio Wykonawcy scenografii: Michał Kałużny, Mariusz Maciejewski Koordynatorka produkcji: Zofia Orłowska Producentki: Marta Wójcicka, Małgorzata Ignatowska (Studio Teatralne Koło) Partnerzy: Soho Factory, Miejskie Zakłady Autobusowe, UrbanINFO.tv, Park Filmowy, Multiwet Patronat medialny: Radio Chillizet, Aktivist Finansuje: m. st. Warszawa Autor zdjęć: Artur Wesołowski Koncepcja identyfikacji graficznej: Anna Cygankiewicz, Michał Dąbrowski Naty

występują: Roma Gąsiorowska, Iwona Bielska, Marcin Kowalczyk, Łukasz Garlicki, Szymon Czacki, Hiroaki Murakami, Michał Wanio, Tomasz Włosok, Jan Rogaliński, Marta Wójcicka

Obejrzenie transmisji jest całkowicie darmowe, jeśli jednak chcieliby Państwo wesprzeć Teatr Soho, prosimy o wybranie dowolnej kwoty wsparcia. Link do wydarzenia: --> KLIKNIJ TUTAJ

Możliwe, że nie uzyskamy tego, czego chcemy, a zamiast tego dostaniemy coś zupełnie innego wręcz niepożądanego, coś, czego wolelibyśmy uniknąć – pisał Zygmunt Bauman w swojej książce „Płynny lęk”. Miał na myśli ludzkie działania podejmowane w celu okiełznania wszechobecnego lęku lub przeżycia spełniania w teraźniejszości, nie w przyszłości. Ignacy Karpowicz „przyłapuje” swoich bohaterów w takim właśnie momencie: podjęcia działania, przeformułowania dotychczasowego życiowego porządku po to, by spróbować spełnić się teraz, zaraz albo by okiełznać lęk. Ich przedsięwzięciom towarzyszy poczucie porażki, katastrofy, zaskoczenia, zadziwienia. „Królikom jest fajnie. Zanim pojawią się konsekwencje fajności, lądują w potrawce.”, powie jedna z bohaterek. Co wydarza się z tymi, których los nie pokrywa się z losem królika? O czym zaczną śnić, gdy odwrócą się na chwilę od tego, co zbudowali do tej pory? Kto niespodziewany pojawi się w miejscu, gdzie jeszcze przed chwilą stał ktoś inny?

Epizody, wyzwania i lęki poszczególnych bohaterów krzyżują się ze sobą, spotykają, mijają i wypierają. Co zrobić? Czego chwycić i nie puszczać? Jesteś lewicowcem czy prawicowcem, zadają sobie pytanie bohaterowie. Czy ta magma przypadku, dezorientacji i chwytanej panicznie ideologii to wszystko, na co przedstawiciele inteligenckiej klasy średniej mogą się zdobyć? Czy odbijemy się głową od samodzielnie wzniesionego muru?

zmodyfikowano  4 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ