koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365Wrocławianka roku GalaTP Repertuar 11.2024
zmodyfikowano  8 miesięcy temu  »  

KONCERT NA NIEDZIELĘ PALMOWĄ | CHÓR KAMERALNY COLLEGIUM MUSICUM UW | ANDRZEJ BORZYM JR - dyrygent

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 5 804 wyświetleń od 12 marca 2024

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowy koncert na NIEDZIELĘ PALMOWĄ 🌿

Wystąpi Chór Kameralny Collegium Musicum Uniwersytetu Warszawskiego pod dyrekcją Andrzeja Borzyma Juniora.

W programie usłyszą Państwo muzykę polską a'cappella!

🌿 Niedziela Palmowa, 2️⃣4️⃣ marca 2024 r. godz. 12.00
Sala Koncertowa Pałacu Szustra.

ZAPRASZAMY!

🎼 BILETY:
10 zł. ulgowy
15 zł. normalny

Do nabycia przed koncertem, ale tylko za gotówkę.

Zachęcamy do skorzystania z systemu

http://kicket.com/.../warszawskie-towarzystwo-muzyczne,879

📱📧 Informacje, rezerwacja biletów:
WARSZAWSKIE TOWARZYSTWO MUZYCZNE im. Stanisława Moniuszki
22 849 56 51, 509 019 934

🌎 www.wtm.org.pl
e-mail: wtm@wtm.org.pl
warszawskietowarzystwomuzyczne@gmail.com

🔷 Współfinansowanie: m.st. Warszawa
🔷 Organizator: Warszawskie Towarzystwo Muzyczne im. Stanisława Moniuszki

𝐂𝐡ó𝐫 𝐊𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚𝐥𝐧𝐲 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐢𝐮𝐦 𝐌𝐮𝐬𝐢𝐜𝐮𝐦 𝐔𝐖, założony w 1994 r., jest wolnym akademickim stowarzyszeniem, dającym amatorom szansę wykonywania muzyki na profesjonalnym poziomie. Chór bierze udział w wielu ważnych imprezach muzycznych: Festiwal Oper Barokowych Dramma per Musica, Czwartkowe Spotkania Muzyczne w Filharmonii Narodowej, BACH 200 UW, Mazowsze w Koronie, Strefa Ciszy, Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, Universitas Cantat w Poznaniu, Muzyka w zabytkach Chełmna, Międzynarodowy Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach, Muzyka w Sandomierzu, Festiwal Stacja Kutno, Festiwal Pamiętajmy o Osieckiej, Lidzbarskie Wieczory Humoru i Satyry. Współpracował także ze Związkiem Kompozytorów Polskich, Zamkiem Królewskim w Warszawie, Towarzystwem im. Fryderyka Chopina, kilkakrotnie koncertował na antenie radiowej Jedynki, Trójki, Radia Dla Ciebie, a także w Telewizji Polskiej.
Repertuar a cappella Collegium Musicum UW to przede wszystkim muzyka polska, a także XVI/XVII-wieczne utwory z kręgu muzyki włoskiej, hiszpańskiej i angielskiej. W repertuarze wokalno-instrumentalnym zespołu znajdują się dzieła Bacha, Haendla, Buxtehudego, Telemanna, Hassego, Charpentiera, Zelenki, Lottiego, Purcella, Mozarta, Haydna, Faure’go. Chór współpracował ze świetnymi orkiestrami – m.in. Il Tempo, Royal Baroque Ensemble, Polską Orkiestrą Radiową, Kukla Band – oraz znakomitymi muzykami wszelkich stylów i specjalności: Olga Pasiecznik, Jakub Józef Orliński, Anna Radziejewska, Lilianna Stawarz, Marek Toporowski, Krzysztof Herdzin, Justyna Steczkowska, Wojciech Rajski, Magda Umer, Grzegorz Turnau, Henryk Miśkiewicz i wielu innych. Dyskografia CMUW liczy 12 tytułów, w tym polskie i światowe prawykonania współczesnych utworów, a także gościnny udział w nagraniach Artura Andrusa czy Michała Bajora. Zespół koncertował już w 17 krajach na 4 kontynentach, m.in. w Chile, Egipcie, RPA, Gruzji, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Norwegii, Rosji, Włoszech, na Islandii i Ukrainie.

𝐀𝐧𝐝𝐫𝐳𝐞𝐣 𝐁𝐨𝐫𝐳𝐲𝐦 𝐣𝐮𝐧𝐢𝐨𝐫 – dyrygent, kompozytor i aranżer, absolwent Dyrygentury Symfoniczno-Operowej w warszawskiej AMFC w klasie prof. Ryszarda Dudka; studiował także kompozycję w klasie prof. Zbigniewa Bagińskiego. Swoje umiejętności dyrygenckie doskonalił m.in. na kursie prowadzonym przez Sir Colina Davisa w Hochschule für Musik w Dreźnie. Jeszcze jako student współpracował z Wydziałem Wokalno-Aktorskim macierzystej uczelni, prowadząc m.in. przedstawienia operowe J. Haydna, W.A. Mozarta i J. Straussa. Od początku swojej drogi zawodowej związany jest mocno z chóralistyką. Jest założycielem (2009), kierownikiem i wokalistą Kwartetu Wokalnego Tempus, specjalizującego się w muzyce dawnej. Od 2001 r. jest drugim dyrygentem Chóru Kameralnego Collegium Musicum UW, z którym w ostatnim czasie pracuje coraz częściej. W latach 2005-2007 roku prowadził Chór Kameralny Klubu Inteligencji Katolickiej Ars Cantata, w latach 2012-2016 był kierownikiem Zespołu Wokalnego Warszawskiej Opery Kameralnej. Od 2021 r. pracuje z chórem Towarzystwa Pieśni Dawnej „Pośrodku Żywota” z Podkowy Leśnej. Współpracował z wieloma orkiestrami w Polsce i za granicą, wśród których są m.in.: NOSPR, Sinfonia Varsovia, Toruńska Orkiestra Symfoniczna, Elbląska Orkiestra Kameralna, Filharmonia Narodowa, Sinfonia Iuventus, Orkiestra Słoweńskiej Opery Narodowej, Litewska Narodowa Orkiestra Symfoniczna, Vilnius Sinfonietta, orkiestry filharmonii Bałtyckiej, Częstochowskiej, Gorzowskiej, Lubelskiej, Podkarpackiej, Szczecińskiej, Śląskiej, Orkiestra Symfoniczna UMFC oraz zespół Teatru Rozrywki w Chorzowie i orkiestra zespołu pieśni i tańca Mazowsze (2017-2018). Jako dyrygent i ceniony aranżer miał okazję współpracować z wybitnymi muzykami jazzowymi i rozrywkowymi: Terencem Blanchardem, Zbigniewem Namysłowskim, Krzysztofem Herdzinem, Piotrem Wojtasikiem, Maciejem Sikałą, Michałem Wróblewskim, Dorotą Miśkiewicz, Kubą Badachem czy Januszem Radkiem. Jego dorobek kompozytorski obejmuje kilkadziesiąt utworów, głównie wokalnych, oraz muzykę do spektakli teatralnych i filmów. Jego dzieła znalazły się m.in. na płytach sekstetu wokalnego proMODERN Where are you? Pieces from Warsaw (dwa Fryderyki 2016) i Shakespired (cykl 4 pieśni do słow Williama Shakespeare’a; dwa Fryderyki 2017) oraz real life song Joanny Freszel (nominacja do Fryderyka 2016, francuski Złoty Orfeusz 2016 za najlepszą interpretację i wykonanie muzyki współczesnej). W 2022 roku w ramach ministerialnego programu „Zamówienia kompozytorskie” stworzył cykl utworów oparty na poezji Grzegorza Białkowskiego, wybitnego fizyka, filozofa i poety, rektora Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1985-1989. Trzy kompozycje – Całopalenie na chór a cappella, Dyptyk hiszpański na chór i wiolonczelę oraz Cztery eseje o naturze światła na chór, sopran, bas i kameralny zespół instrumentalny – zostały prawykonane w grudniu 2022 roku podczas specjalnego koncertu na Uniwersytecie Warszawskim w 90-lecie urodzin autora tekstów.

zmodyfikowano  8 miesięcy temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ