koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu

Tamburlaine

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 26 741 wyświetleń od 27 października 2007
  • 30 października 2007, wtorek
    » 20:00

Domenico Castaldo

Spektakl solowy "Domenico Castaldo" z Turynu.

Domenico Castaldo (ur. 1970)
Studiował teatr klasyczny od 1991 w szkole teatralnej Teatro Stabile w Turynie prowadzonej przez Luca Ronconi. Od 1994 do 1995 pracował w teatrze poszukującym Laboratorio Teatro Settimo kierowanego przez Gabriele Vacis. Tam napisał, wyreżyserował i zagrał swoje pierwsze spektakle z dziedziny teatru narracyjnego. Od 1995 do 1996 pracował w Workcenter of Richards and Grotowski, po którym to doświadczeniu otworzył w 1996 w Turynie Laboratorio permanente di ricerca sull'arte dell'attore (Laboratorium poszukiwań w sztuce aktora). Od 1996 śpiewa i jest kompozytorem musicalowego zespołu Rosso Rustico Amaro Trio. Od 1997 prowadzi warsztaty aktorskie dla różnych zespołów, szkół teatralnych, uniwersytetów w kraju i zagranicą.

Domenico jest specjalistą od pracy z ciałem w grze aktorskiej, śpiewie i komponowaniu pieśni przez grupę, reżyserowaniu spektakli i wydarzeń teatralnych. Pomaga rozwijać umiejętności aktorski, zarówno w długim procesie w ramach 3-4 letniej nauki, jak i krótkich warsztatów. From the presentation Book of Impronte (Footsteps), review of a new theatrical generation of Milano C. R. T. March 1998

ROBERTO BACCI: What are you looking for?

DOMENICO CASTALDO: That which can't be found: To seek is the act in itself! Mankind has always been subjected to follow the urge of an unexplainable desire: pilgrims, knights, explorers set off along the road to seek out, were the goal really the pre-chosen object or destination? Or was it rather the journey that was the answer and by losing oneself one gained knowledge? It was and is therefore indispensable to move, to be in motion. […]

Ten years of uninterrupted research on the exploration of physical impulses, thanks to a specific training and activities on different Texts ( Tamelano, Antigone, Le Argonautiche ) have develop a sensibility both in the technique and in the use of the body as means of instruments. A discipline, similar to martial art, a ritual dance, or the Old Italian masks, the actor's body here opens the way of a new expression and modifies itself in the exact repetition of a code "Action". Action is the initial instinct of the "Being" inside a game, it has its own language used by the actor, moving in it and recognizing himself, giving way to a very intimate relation with his own "duty" and with the site where all this happens.

bilety:

wstęp wolny

zmodyfikowano  12 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ