koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu

Czy stanie nam odwagi?

Bytom »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 661 wyświetleń od 2 grudnia 2007
  • 5 grudnia 2007, środa
    » 15:00

- panel dyskusyjny z cyklu "Kultura, głupcze!"

Tak się nazywa drugi otwarty panel roboczy z cyklu „Kultura, głupcze!”, który odbędzie się w sali –Akwarium Bytomskiego Centrum Kultury w środę 5 grudnia o godz. 17.00. Celem drugiego spotkania jest skonfrontowanie potrzeb i dotychczasowych kierunków rozwoju Bytomia z zarysem NOWEJ strategii rozwoju gospodarczego miasta poprzez kulturę zaproponowanej przez dyrektora BCK Mariusza Wróbla. Została ona przedstawiona podczas pierwszego listopadowego panelu –„Jak kultura rozwija gospodarkę”, w którym aktywnie uczestniczyli m.in. prezydent Bytomia Piotr Koj i jego zastępca Halina Bieda.

Konfrontacja celów i dyskusja robocza ma na celu analizę autentycznych możliwości realizacji strategii w PRAKTYCE, z uwzględnieniem zasobów ludzkich z jednej strony i lokalnych konfliktów grup interesów z drugiej.

W panelu wezmą udział prezydenci Bytomia, przedsiębiorcy sektora MŚP, dyrektorzy śląskich instytucji kultury, prezesi bytomskich przedsiębiorstw oraz animatorzy kultury. Wstęp wolny

Cykl „Kultura, GŁUPCZE!” został zainicjowany przez nowego dyrektora Bytomskiego Centrum Kultury Mariusza Wróbla w celu wypromowania postrzegania kultury jako sektora stymulującego rozwój GOSPODARCZY miast, stanowiącego jednocześnie inwestycję w ich wizerunek. Drugim celem cyklu jest zmiana (m.in. wśród radnych miejskich) stereotypowego postrzegania kultury jako dziedziny deficytowej, pochłaniającej duże koszty pomimo jej wartości dodanej.

Osiągnięcie tych celów w krótkim czasie ma za zadanie zdobycia przychylności wśród decydentów miejskich i PRZEKONANIA ICH do wdrożenia zaproponowanej strategii rozwoju marketingowego Bytomia przez kulturę, gdzie Bytomskie Centrum Kultury o nowym profilu działania pełniłoby zasadniczą rolę w jej wdrażaniu w PRAKTYCE.

zmodyfikowano  11 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ