koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELTP Repertuar 11.2024AVATAR Nowe szaty królaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKI
zmodyfikowano  2 lata temu

Podejrzana

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 519 wyświetleń od 9 sierpnia 2022
  • 20 stycznia 2023, piątek
    » 20:00

#

Zafascynowany „Zawrotem głowy” koreański reżyser Park Chan-wook („Służąca”, „Oldboy”) spłaca dług zaciągnięty u Alfreda Hitchcocka – i robi to w niesamowitym stylu. W jego nagrodzonym w Cannes za reżyserię filmie żonaty policjant poznaje młodą wdowę, której mąż zginął w wypadku. Już wkrótce zaczyna nocować pod jej oknem, obserwując codzienność kobiety. Z czasem wyniszczająca obsesja zamienia się w miłość. A może miłość zamienia się w obsesję? „Podejrzana” to chyba najpiękniejszy romantyczny film roku, o miłości, której nikt nie zauważył i której być może wcale nie było. Ale skoro jej nie było, to dlaczego tak boli?

Park Chan-wook supposedly decided to become a director after seeing Alfred Hitchcock's Vertigo. If that's true, he's now paying off his debt to the master in an incredible way. In his film, which already received the award for best director in Cannes, images from the illustrious British director's thrillers mix with emotions straight from the cinema of Douglas Sirk, and a devastating obsession turns into love – maybe love is becoming an obsession after all. A married policeman meets a young widow whose husband just died in an accident. He has a good life, but soon starts sleeping under her window. He watches tenderly as the woman eats ice cream out of the box alone again instead of preparing dinner. The South Korean director, who in years past showed how much can be accomplished with the desire for revenge and a hammer, calms down. A feeling that makes no sense turns out to be the strongest this time, and a merely fleeting touch causes a tremor. Decision to Leave is perhaps the most beautiful romantic film of the year, about a love that no one noticed and that perhaps wasn't there at all. But if it wasn't there, why does it hurt so much?

zmodyfikowano  2 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ