koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGTP Repertuar 11.2024Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Mózg, podświadomość, reklama w Śląskiej Kawiarni Naukowej.

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 13 986 wyświetleń od 29 października 2010

Katowice » Rondo im. Jerzego Ziętka 1 » NA MAPIE

  • 4 listopada 2010, czwartek
    » 18:00

Mechanizm działania ludzkiego umysłu jest intrygującą zagadką. Wielu pragnie ją rozwikłać, by skuteczniej wpływać na innych. Jaki oręż mają w ręku wspołcześni marketingowcy i socjotechnicy? Zapraszamy 4 listopada o godzinie 18:00 do katowickiego Ronda Sztuki (Klub Oko Miasta), gdzie rozmawiać będziemy o mozgu, podświadomości i reklamie. Naszym gościem będzie psycholog zajmujący się m.in. podświadomością i reklamą profesor Rafał Ohme. Spotkanie poprowadzi jak zwykle dr Tomasz Rożek.

Zmarły przed dwoma latami brytyjski wizjoner Arthur C. Clarke przewidywał, że do roku 2025 badania uczonych doprowadzą do precyzyjnego poznania wszystkich zmysłow, dzięki czemu proces dostarczania bodźcow przestanie wymagać oczu, uszu, skory itd. Jako nowe narzędzie komunikacji Clarke prognozował obcisły kask - „Mozgoczapkę" umożliwiającą nie tylko wywoływanie rozmaitych doświadczeń, ale i odczytywanie prawdziwych myśli oraz odczuć danej jednostki.

Czy taka słodko-gorzka technologiczna przyszłość dopiero przed nami? A może jest bliżej niż nam się wydaje? Agencje promocyjne stale opracowują innowacyjne sposoby docierania do masowego klienta z rożnymi produktami i usługami. Handlowcy szkolą się z programowania neurolingwistycznego, zyskując przewagę w negocjacjach. Sztaby politykow stosują sztuczki uwiarygadniające ich w przekonaniu wyborcow.

  • Ile z codziennie odbieranych impulsow jest wymierzonych w nieuświadomione zakamarki rozumu?
  • W jakim stopniu mimika i gesty zdradzają faktyczne poglądy oraz intencje?
  • Czy da się uodpornić na utajone metody perswazji?

Podczas spotkania wystąpi *Fedak&Zakrzewski Duet - *dwaj młodzi i utalentowani instrumentaliści, ktorzy będą chcieli podzielić się z Państwem brzmieniami z pogranicza jazzu i folku.

Szczegoły na www.kawiarnianaukowa.pl


*Rafał Ohme *- psycholog. W 1992 roku ukończył Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Dwa lata poźniej obronił doktorat na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie, na habilitację w Polskiej Akademii Nauk musiał poczekać do 2003 roku. Jest profesorem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Interesuje się emocjami, mimiką, reklamą, bada procesy zachodzące poza udziałem świadomości. Jest właścicielem firmy badawczej LAB z oddziałami między innymi w Stanach Zjednoczonych, Rosji i Japonii.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ