koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuarMuzyczne Opowieści EuropyBANKSY
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

Bezpłatne warsztaty Google AdWords w pigułce - poznaj możliwości dotarcia do klientów za pomocą wyszukiwarki Google

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 8 789 wyświetleń od 20 kwietnia 2018

Katowice » ul. Chorzowska 107 (Silesia City Center) » NA MAPIE

  • 24 kwietnia 2018, wtorek
    » 18:00

Google AdWords to narzędzie, które powinien znać zarówno każdy przedsiębiorca, jak i marketer. Pozwala na tworzenie skutecznych reklam i docieranie do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej. Dzięki Google AdWords reklama Twojej firmy zacznie przynosić realne zyski, a Ty zauważysz wzrost sprzedaży produktu.

ZAPISY: https://googleadwordsodpodstaw.evenea.pl/

Data: 24.04, start o 18.00

Miejsce: Idea Hub, Silesia City Center, Katowice

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze zasady, które rządzą systemem reklamowym Google AdWords, będziesz miała/miał okazję przećwiczyć przygotowywanie tekstów reklamowych na potrzeby Google AdWords. Dowiesz się także, w jaki sposób mierzyć skuteczność swojej kampanii reklamowej. Harmonogram spotkania:

  1. Wstęp: dlaczego reklama w wyszukiwarce działa?

  2. Określenie poziomu wiedzy uczestników i zgromadzenie najważniejszych pytań.

  3. Poznaj najważniejsze zasady, jakie rządzą systemem reklamowym Google AdWords.

  4. Ćwiczenia praktyczne.

  5. W jaki sposób mierzyć skuteczność swojej kampanii reklamowej?

Kilka słów o prowadzącym:

Paweł Bilczyński

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym, a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu.

Słowa kluczowe: reklama w Google, Google AdWords

zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ