koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  rok temu

FULL MOON NA ZAMKU

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 612 wyświetleń od 17 marca 2023
  • 14 lipca 2023, piątek
    » 18:00



Pamiętaj - na Biletomat.pl Twoje zakupy są bezpieczne. Jeśli dojdzie do zmiany daty lub odwołania wydarzenia, będziesz mógł spokojnie uzyskać zwrot, a o wszelkich aktualizacjach poinformujemy Cię mailowo.

*




Muzyka elektroniczna wraca na ZAMEK PIASTOWSKI W RACIBORZU za sprawą jednego z twórców INTRO FESTIVAL. FULL MOON NA ZAMKU czyli druga edycja nowego projektu Wojtka Kuśnierza w kooperacji z firmą BBGROUP AGENCY odbędzie się od 14 do 16 lipca tego roku.
Doskonały dźwięk połączony z efektami świetlnymi, nietuzinkowi artyści, ponad 30 godzin muzyki, strefy festiwalowe oraz unikatowe miejsce jakim jest zamek to gwarancja niesamowitej atmosfery i udanej imprezy.


-VERBOTEN BERLIN - Live (De), FELIX RAPHAEL - Live (De),
-THE MICRONAUT - Live (De), PYSH - Live,
-SZYMON WEISS - Live, BIODAN (Cz),
-LULU MALINA,
-LEON B2B GLASSE,
-SINCZ,
-FURRIER,
-Więcej artystów podamy niebawem … 


Felix Raphael
(Stil vor Talent, YION, Katermukke, Sol Selectas)
Miłość Feliksa do muzyki narodziła się już w kołysce. Kiedy był małym chłopcem jego mama zabierała go na lekcje śpiewu i wtedy właśnie odkrył w sobie fascynację śpiewem.
Po lekcjach śpiewu poszedł o wielki krok dalej i nauczył się gry na kilku instrumentach. Jako wokalista w różnych zespołach zdobył ogromne doświadczenie sceniczne.
Kilka lat temu muzyka elektroniczna pochłonęła go na dobre i zainteresował się Djingiem.
Na początku wszystko ograniczało się do grania i miksowania. Im bardziej zagłębiał się w tą muzykę, tym bardziej umacniał się w przekonaniu, że powinien zacząć tworzyć własną i realizować pomysły które kłębiły się w jego głowie.
Początkowo nieco powściągliwy w połączeniu elektronicznych brzmień i wokalu, ale bardzo szybko to właśnie połączenie stało się jego znakiem rozpoznawczym.
Jego styl jest nietuzinkowy i nie da się go zaszufladkować. W sumie to jego brzmienie można najlepiej opisać jako Melodic House z silną tendencją do elementów organicznych i etnicznych.
Ale najważniejsze jest dla niego to, że jest tam dużo melodii i harmonii.
Współpraca z największymi i najbardziej wpływowymi artystami na scenie, takimi jak Ben Boehmer, Oliver Koletzki, Bookashade i Tinlicker, sprawiła, że jego nazwisko nie jest już anonimowe.
Skrupulatnie opracował swój zestaw do występów na żywo, w którym łączy swoje produkcje ze śpiewaniem na żywo i jammowaniem.
W latach 2021 i 2022 wydał swoje produkcje w takich wytwórniach jak Anjunadeep, Stil vor Talent, Sol Selectas, Katermukke, YION, A tribe called Kotori, Hoomidaas, Get Physical Music, Poesie Musik, Dantze, Rebellion der Träumer, Ame Records, Parquet.
Jego kawałki zostały zremiksowane przez takich artystów jak Ron Flatter, Rafael Cerato, Peer Kursiv, Koelle, Gab Rohme etc. Jego utwór „RUN AWAY” był w top 10 na ogólnej liście Beatport, ten sam kawałek zajął też 2 miejsce w kategorii Melodic House & Techno i był grany w stacjach radiowych na całym świecie.
Utwór „FADING” był na 3 miejscu w kategorii Melodic House Techno Main Charts.

Verboten Berlin
„VERBOTEN BERLIN” („Zakazany Berlin”) składa się z 2 muzyków i producentów AF&CT.
Ich muzyka to prawdziwe brzmienie z Berlina. Bity wypełnione helem i zamknięte w drewnianej ramie.
Jako indywidualni muzycy remiksowali już takich artystów jak: Booka Shade, Robot Koch, 2Raumwohnung, Wankelmut, Lana Del Rey, Metronomy, The DO, etc... i wydali w klubowych labelach takich jak Get Physical Music & DIYnamic Music.
Po pierwszym singlu „If I Give It To You”, w którym wystąpił australijski artysta Running Touch, oraz wydaniu pakietu remiksów, takich artystów jak Tube & Berger, Fell Reis i Chi Thanh, materiał został bardzo bardzo dobrze odebrany i uplasował się na klubowych listach przebojów.
VERBOTEN BERLIN wydali rownież fortepianową wersje swojego singla „Opposite Of Sadness”, w której po raz pierwszy zaśpiewał jeden z nich - AF.
Po udanym wydaniu REAL OR NATURE (1 mln wyświetleń na IG) oraz remixie tego kawałka przez Booka Shade, VB pojawił we wrześniu na różnych listach, miedzy innymi na Spotify (Electronic Rising…) i ma już za sobą 6 streamów.
Duet poszedł za ciosem i wydał serię singli takich jak: COMPLICATED, DAY IN DAHLEM i ich deep house’owy „UNDONE”, który znalazł się na takich playlistach jak: „Electronic Rising” i „Lowkey Tech”.
Singiel „COMPLICATED (Club Remix)” to utwór w klimacie deep house, który pokazuje bardziej klubową stronę Verboten i nawiązuje do tradycji klubowych remiksów, które wykorzystują brzmienie fortepianu.
Utwór rozpoczyna się prostym rytmem house, a głęboka linia basu dynamicznie zmienia jego charakter i owija się wokół charakterystycznej dla falsetu linii wokalnej wokalisty AF.
W breakdown bas i efekty FX przeplatają się z śpiewem wokalnym, a piosenka rozwija się z arpeggio na syntezatorze prowadzącym, aż ponownie pojawia się potężny kopniak w emocjonalnym finale utworu.
Lirycznie piosenka kontempluje i zadaje egzystencjalne pytania: dlaczego życie i rzeczy czasami wydają się tak „skomplikowane”?
Czy są różne drogi? Czy zadajemy właściwe pytania? Dlaczego wciąż ukrywamy nasz wewnętrzny świat?
Dlaczego udajemy? Czy powinniśmy próbować dalej? Czy jest nadzieja?

The Micronaut
Niemiecki multiinstrumentalista i producent. Zyskał sławę dzięki swoim bogatym w tekstury i entuzjastycznym kompozycjom.
Jego album „Forms” z 2016 roku został opisany jako prawdziwy tygiel dźwięków i przyciągnął uwagę sceny muzyki elektronicznej bardzo zabawnym i oryginalnym połączeniem rytmów i sampli.
W zeszłym roku The Micronaut wydał Olympia (Summer Games) – album, który nadal czerpie z jego wyszukanego stylu produkcji, a także z wartości koleżeństwa i solidarności igrzysk olimpijskich.
Kontynuując tę olimpijską podróż, niemiecki producent wydaje teraz drugą część projektu Winter Games, zawierającą dwanaście świeżych utworów, które oddają istotę sportów zimowych.
Podobnie jak w przypadku jego poprzedniego wydawnictwa, utwory Winter Games noszą nazwy sportów olimpijskich – łyżwiarstwo figurowe, hokej na lodzie i bobsleje to tylko niektóre przykłady z 12 konkurencji wybranych przez artystę.
„Na ten album wybrałem Olimpiadę jako temat przewodni, ponieważ poza rywalizacją jest to także ruch na rzecz pokoju, w którym nacisk kładziony jest na ludzi, bez względu na narodowość” – mówi producent. Jego muzyka jest generalnie porywająca i optymistyczna, ale tym razem otaczają ją świeższe, ostrzejsze dźwięki.
W zaledwie kilku taktach kompozycje przechodzą od połamanych basowych rytmów do chwytliwych melodii, sampli wokalnych i gitar.
Otwierający album, Skiing, jest bardziej intensywnym utworem, który skupia kilka elementów – od wysoce cyfrowych dźwięków po emocjonalne smyczki i ma charakter jednokierunkowy.
Opiera się na przypływie podniecenia i nerwowości, które to sportowcy muszą okiełznać na linii startu. „To cisza przed burzą” – mówi producent utworu.
Winter Games to eklektyczna gra, ale daleka od chaosu, przejścia są płynne, pęd nieprzerwany, a kierunek spójny.
Za energetycznym przepływem muzyki kryją się wyrafinowane aranżacje i quasi-naukowe konstrukcje, które przekraczają granice stylistyczne i dają początek nowemu gatunkowi muzyki opartej na kolażu.
Muzyka jest tym bardziej imponująca, że każdy zawarty w niej dźwięk jest tworzony przez samego Micronauta, który właśnie z tego powodu nazywany jest jednoosobową orkiestrą.
W inspirowanym muzyką EDM utworze Bobsleigh, który zawiera sample od DJ-a opisującego stan jego własnej profesji, The Micronaut wydaje się wyznaczać granicę między tym, co robi, pod pewnymi względami prawdziwym wyczynem olimpijskim, a wieloma leniwymi produkcjami, które są dziś tworzone.
„On myśli, że fajnie jest po prostu grać z iPoda lub pendrive’a” – słyszymy głos w hiper-syntetycznym rytmie.
To krytyczne stwierdzenie The Micronaut na temat powierzchowności, do której sprowadza się większość muzyki tanecznej: „Oczywiście są wyjątki, ale niestety jest ich tylko kilka” – zauważa.
Momentami Summer Games skłania się ku techno, innym razem wydaje się inspirować electro-popem. Pod koniec albumu „Curling” to odświeżający utwór wokalny wypełniony ciepłymi progresjami akordów.
„Wokal Bernhardta jest naprawdę wzruszający, dodaje ciepła minimalistycznej strukturze utworu” — mówi Micronaut.
Utwór stanowi pocieszający kontrapunkt dla energicznego poczucia współzawodnictwa obecnego w pozostałej części albumu z bujnymi pulsującymi syntezatorami i wyluzowanym groove.
„Za każdym razem, gdy chciałem kontynuować pracę nad „Curlingiem”, bałem się, że zniszczę jego bardzo kruchą strukturę początkową, ale ostatecznie myślę, że się udało” – dodaje producent.
Po wszystkich wzlotach i upadkach Zimowych Igrzysk staje się jasne, że Micronaut jest zagorzałym melomanem, zbierającym pomysły i inspiracje daleko, daleko i tłumaczącym je poprzez eksperymenty i własny pryzmat emocji: „Muzyka zawsze musi być podróżą, ze wzlotami i upadkami, z lękami i ze szczęściem.
Tworzenie muzyki jest zawsze ekspresją i w pewnym sensie także przetwarzaniem doświadczeń.”
Ktoś powie - Fatboy Slim z odrobiną dubstepu i nostalgii... Nie!!! To niemiecki twórca, producent i absolutnie dojrzały multiinstrumentalista.


18+




zmodyfikowano  rok temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ