koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
SIŁY PRZEPŁYWU BWA SICKOMEDAKRUPACO JEST GRANE - LIPIEC/SIERPIEŃ 2024 - nr 362NON SOLA SCRIPTA 2024
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

TRANSATLANTYK FESTIVAL: Master Classes i Panele Dyskusyjne

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 037 wyświetleń od 29 lipca 2013
  • od: 3 sierpnia 2013, sobota
    do: 9 sierpnia 2013, piątek

kiedy: 3.08.
do: 9.08.
gdzie: Sala Kinowa / Sala pod Zegarem / Sala Wielka / Scena Nowa
cena biletu: wstęp wolny

Master Classes i panele dyskusyjne towarzyszące trzeciej edycji festiwalu Transatlantyk, które odbywają się w Zamku.


3.08. (sobota)

Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Shem Bitterman: Przetrwać Hollywood - Jak rozwinąć karierę i zachować artystyczną duszę.
Sala Kinowa
g. 13 Daniel Horowitz: Grafika & Design. Zmiana paradygmatu.
Sala Kinowa
g. 13 Piotr Ługowski: Wirtualne instrumenty.
Scena Nowa
g. 15 Zachary Matz: Niezależna produkcja filmowa (cz. I).
Sala Kinowa
g. 15 Piotr Ługowski: Tablet - nowoczesny sprzymierzeniec w rejestracji i post-produkcji dźwięku.
Scena Nowa
g. 15 Weronika Rosati: Klasyka kina amerykańskiego.
Sala pod Zegarem
g. 17 Zachary Matz: Niezależna produkcja filmowa (cz. I).
Sala Kinowa
g. 17 ALVERNIA STUDIOS. Jan Holoubek: Sztuka operatorska w praktyce - slow motion i plan zdjęciowy po zmroku.
Sala Wielka

4.08. (niedziela)
Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Tuur Florizoone: Niekonwencjonalne metody komponowania muzyki do filmu.
Sala Kinowa
g. 11 Kirsten Niehuus: Europejskie Fundusze Filmowe - publiczne i prywatne fundusze, partnerstwa i porozumienia między państwami.
Sala Kinowa
g. 13 Piotr Ługowski: Profesjonalny dźwięk w filmie niskobudżetowym - narzędzia, techniki i biblioteki efektów specjalnych audio.
Scena Nowa
g. 15 Marc Marder: Komponowanie muzyki do filmów niemych.
Scena Nowa
g. 15 ALVERNIA STUDIOS. Mikołaj Valencia: Projekcja filmu "Arbitraż" + case study CGI, VFX (warsztaty + film - ok. 3h).
Sala Kinowa

Panel Dyskusyjny
g. 13 "Czy Kubrick to najważniejszy reżyser w historii kina?". Udział wezmą: Tomasz Raczek, Janusz Wróblewski, Krzysztof Kozłowski. Sala Kinowa / wstęp wolny

5.08. (poniedziałek)

Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Vasco Hexel: Wszystko się zmienia: nowe strategie i techniki komponowania do filmu. Strategies pałacowenia: nowe strategie i techniki komponowania do filmu.
Sala Kinowa
g. 11 Dominika Koterba: "Oko w uchu" - warsztat montażu dźwięku.
Scena Nowa
g. 13 Legalna Kultura "Otwarte Drzwi do Kultury" - warsztat o obiegu kultury i jej losach w cyfrowych czasach (po warsztacie zwiedzanie Teatru Polskiego).
Sala Kinowa
g. 15 Dave Porter: Sztuka komponowania muzyki do seriali telewizyjnych.
Sala Kinowa
g. 15 Michael P. Aust, Helge Borgarts Richard Jacques: Komponowanie muzyki do gier wideo.
Scena Nowa

Panel Dyskusyjny
g. 13 Sekrety przemysłu rozrywkowego w Hollywood. Udział wezmą: Ray Costa, Melinda Newman z HitFix, Tim Appelo (The Hollywood Reporter), Victoria Ellison (LA Weekly) i Will Tizard (Variety).
Sala pod Zegarem / wstęp wolny

6.08. (wtorek)

Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Peter Golub: Jak czytać film.
Sala Kinowa
g. 13 Andy Heathcote, Heike Bachelier: Slow films. Jak zrobić film, jaki kochasz i sprawić, by ludzie go obejrzeli.
Sala Kinowa
g. 14 ALVERNIA STUDIOS. Tomasz Kowalczyk: Motion capture - kto stoi za Gollumem?
Sala pod Zegarem
g. 15 David MacMillan: Problemy i rozwiązania nagrywania dźwięku w filmie w świecie cyfrowym (3h).
Sala Kinowa
g. 15 Jacek Szymczak, Robert Woźniak: Cinema EOS.
Scena Nowa

Panel Dyskusyjny
g. 11 GMO i korporacje przejmują nasze jedzenie! Udział wezmą: Stephen Hook, Jeremy Seifert.
Sala pod Zegarem / wstęp wolny

7.08. (środa)

Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Joanna Napieralska: Sound design - emancypacja dźwięków filmowych.
Sala Kinowa
g. 11 Marta Cunningham, Chad Hartigan: Produkcja niezależnych filmów w USA z punktu widzenia reżysera.
Sala pod Zegarem
g. 11 Magdalena Łazarkiewicz: Warsztat reżyserski.
Scena Nowa
g. 13 Larry Sanitsky: Produkcja TV w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie.
Sala Kinowa
g. 13 Elisabet Ronaldsdottir: Montaż dżwięku. Jak bardzo należy być wiernym scenariuszowi?
Scena Nowa
g. 13 Michał Żurawski: Warsztat aktorski.
Sala pod Zegarem
g. 15 Zachary Matz: Niezależna produkcja filmowa (cz. II).
Sala Kinowa
g. 17 Maggie Rodford: Świat konsultanta muzycznego.
Sala Kinowa
g. 17 Marian Dziędziel: Warsztat aktorski.
Sala pod Zegarem

8.08. (czwartek)

Master Classes/ wstęp wolny (zapisy: www.transatlantyk.org)
g. 11 Marco Beltrami: Komponowanie muzyki filmowej w hollywoodzkim systemie pracy.
Scena Nowa
g. 13 Petr Zelenka: Śmierć filmu.
Sala Kinowa

Panel Dyskusyjny
g. 13 Współczesny manager kultury w kontekście kreacji festiwalu filmowego.
Sala pod Zegarem / wstęp wolny
g. 15 Sztuka, czy Biznes. Miejsce muzyki w reklamie oraz WARSZTAT PRAWNY: Praktyczne aspekty pozyskiwania muzyki do obrazu.
Sala Kinowa / wstęp wolny

9.08. (piątek)
Panel Dyskusyjny
g. 15 Piotr Czarnecki: PARADYGMAT MUZYCZNY - Performance o doskonałej organizacji.
Scena Nowa / wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ