koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Spektakle "Efekt halo" Polskiego Teatru Tańca i "Out in the Line Up" Teatru Tańca Zawirowania

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 384 wyświetleń od 14 października 2014
  • 26 października 2014, niedziela
    » 19:00

Serdecznie zapraszamy na spektakl "Efekt halo" Polskiego Teatru Tańca i gościnną prezentację "Out in the Line Up" Teatru Tańca Zawirowania.

26 października, godz. 19.00., Scena Wspólna (ul. Brandstaettera 1, Poznań).

Bilety: 30 zł i 15 zł (ulgowe) do nabycia w impresariacie PTT (ul. Kozia 4 w Poznaniu) lub na stronie http://bilety.ptt-poznan.pl/

"Efekt halo"

Choreografia i video: Daniel Stryjecki Muzyka: The Glitch Mob Premiera: 9 maja 2014, Scena Wspólna Obsada: Agnieszka Fertała, Paulina Jaksim, Paulina Wycichowska.

Nowy multimedialny spektakl taneczny Daniela Stryjeckiego, podejmujący problem automatycznego przypisywania cech na bazie powierzchownego wrażenia.

"Out in the Line Up" - gościnny występ Teatru Tańca Zawirowania

Choreografia: Nadar Rosano Obsada: Karolina Kroczak/Maga Radłowska, Elwira Piorun, Bartosz Figurski, Szymon Osiński

Punktem wyjścia do spektaklu „Out in the line up” była potrzeba powrotu do pierwotnego, wewnętrznego źródła i bycie lojalnym wobec niego. Dopiero potem możliwe jest poszukiwanie nowych miejsc i nowego języka ciała. Ideą jest, aby kreowany ruch był pierwotny i bezkształtny, by nie miał czystej i uporządkowanej formy, przez co może wydawać się mniej piękny, mniej oczywisty i mniej wydajny.

Zanim ukształtuje się forma, gdzieś w przestrzeni pojawia się potencjał. Możliwości, które leżą w zasięgu są niejasne i nieznane. Wiemy jednak, że w pewnym momencie ujawnią się (w różnym stopniu). Co takiego jest w pierwotnym, jeszcze nieznanym, ale świeżym i pełnym potencjału i możliwości odczuwaniu nowo narodzonego dziecka? Czy możemy powrócić do miejsca gdzie czujemy się ograniczeni, gdzie czujemy, że nasz byt i potencjał jest hamowany? A jeśli w pełni nauczymy się akceptować te ograniczenia, to czy możemy pozwolić na to, aby coś z nich powstało?

Czy ograniczenie jako potrzeba restrykcyjnej i represyjnej siły jest źródłem cierpienia, lub czy możemy użyć naszych ograniczeń jako siły kreatywnej, która prowadzi nas i określa nasze znaczenie? Czy możemy powrócić do naszych wczesnych lat, odnaleźć te ograniczenia, a potem wybrać je ponownie jako dorośli? Jaka jest cielesna różnica między odczuwaniem w młodości i w późniejszym życiu?

Badanie skupia się na różnych wrażeniach i emocjonalnych reakcjach pochodzących z tych ograniczeń, nawet jeśli będzie to prowadzić do nadmiernej stymulacji, apatii, chaosu, spokoju i wielu innych doświadczeń. Będziemy stawiać pytania o indywidualną tożsamość w obrębie relacji międzyludzkich, o rozwój tożsamości, która nie jest jeszcze w pełni uformowana, ale funkcjonuje w bardzo określonej strukturze, o stabilność, równowagę i siłę. Będziemy zanurzać się w czyjeś działania i opory oraz redefiniować okoliczności powstałe w nich.

Jakie są cielesne i emocjonalne konsekwencje tego fizycznego badania?

zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ