koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

RAVE @ Huta with An On Bast LIVE!

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 4 592 wyświetleń od 6 marca 2015
  • 27 marca 2015, piątek
    » 22:00

UWAGA, KONKURS DJ'SKI. PROSIMY O PODSYŁANIE SETÓW W WYDARZENIU:) NAJLEPSZY BĘDZIE MIAŁ MOŻLIWOŚĆ ZAPREZENTOWANIA SIĘ W TRAKCIE IMPREZY!

Zwykle nie zajmujemy się klasyfikacją oraz definiowaniem. Staramy się nie tworzyć barier, unikamy podziałów. Muzyka, którą wam proponujemy ma sprawić, że wszyscy poczujemy się równi, wolni od wszelkich zmartwień. Jedność i pasja do tego co robimy to emocje, które pragniemy zaszczepić w naszych Rejvo odbiorcach. Od dawien dawna, istnieje wszakże spowodowany niezaprzeczalnymi różnicami, nie tylko fizycznymi ale również mentalnymi, podstawowy podział na- NIĄ I JEGO. Unikając wszelkich modnych dziś kontekstów, pragniemy skoncentrować się na płci pięknej, którą u człowieka, jako u jedynego ssaka jest płeć żeńska. Generalizując, kobiety posiadają większą emocjonalność, wrażliwość. Mają większą potrzebę stworzenia więzi. Potrafią czytać z twarzy jak z książki. Cechuje je empatia, opanowanie. Mężczyźni, powodowani testosteronem bywają bardziej agresywni, impulsywniejsi. Co ciekawe, podobno to kobiety lepiej słyszą, częściej niż mężczyzna zanucą piosenkę, którą słyszały tylko raz. Kobieta bez trudu rozpozna głos w telefonie, a cieknący kran czy skrzypiące drzwi wybudzą ją z głębokiego snu w tempie natychmiastowym. Czy muzyka może być wrażliwsza? Czy fakt, że kobiety bardziej przywiązują uwagę do detali może wpłynąć na tworzenie muzyki? A może dje, wraz ze swoją wrodzoną wrażliwością znajdują się ponad tymi podziałami? O tym przekonacie się na następnej edycji naszej imprezy, na której, ku naszej wielkiej radości gościć będziemy trzy niesamowite kobiety. No i 2 równie niesamowitych mężczyzn na zwieńczenie wieczoru.

Normally we don't pay our attention to defining and classifying. We're trying not to create barriers and to avoid divisions. Music that we offer you is suppose to make us feel equal and free from grief. Unity and passion are two emotions we want to engraft in our Rave fans. Since the beginning there has been a division caused by undeniable differences, both physical and mental- nature divided us into males and females. Escaping today's various trends we wold like to concentrate our attention on women who are the only fairer sex among all mammals. Women have greater emotional intelligence, tenderness and they have stronger need to make relationships. They can decipher even the hardest face expression. Other characteristic features of them are empathy and coolness. Men driven by testosterone tend to be more aggressive and impulsive. Women are more likely to remember and jog in their memory song they heard only once. They also have no problem in identifying the voice of the speaker on the phone and runny tap or groaning doors can wake them up immediately. Can music be more sensitive? Can the fact that women pay more attention to details influence the act of creating music? Maybe Dj's with they innate sensitivity are above those divisions? You' ll be able to find answers to this questions during our next rave at which we'll be hosting three amazing women! And two amazing guys for the finish of the evening.

DJ CONTEST, PLEASE SEND YOUR SET ON THE EVENT. THE BEST ONE WILL HAVE THE POSSIBILITY TO PLAY DURNG THE PARTY!

LINE UP:

An On Bast/Wrocław https://soundcloud.com/anonbast

Producentka i performerka An On Bast (Anna Suda) jest jednym z najbardziej dynamicznych talentów, a także jednym z najgłębszych badaczy dźwięku polskiej sceny elektronicznej. Rok 2006, to początek jej kariery: publikuje swój pierwszy album, zostaje wybrana spośród tysięcy kandydatów do udziału w Red Bull Music Academy w Melbourne. Wyzwaniowe podejście do dźwięków to podstawa i wyzwalacz jej najwiekszej mocy podczas grania na żywo. Porzuciła stopniowo korzystanie z laptopa, by eksperymentować wolność czystej i różnorodnej konfiguracji na żywo. Porusza się od samplera do automatu perkusyjnego, od rozpalonego na różowo basowego “monstera”, do efektów, wykazując naturalną i pewną więź ze swoimi maszynami. Rezultatem jest wysokiej jakości spektakl i kompletne zanurzenie w kreowanym przepływie muzycznej energii. Jej występy na żywo zachwyciły publiczność na wielu festiwalach między innymi Sonar (Barcelona), Audioriver (Plock), Fringe (Edynburg), Nachtdigital (Niemcy), 3000 ° Festival (Niemcy), Numusic (Stavanger), Kvitnu (Kijów), Rekolectiv (Bucharest), Strom (Kopenhaga), Unsound (Kraków), Tauron (Katowice) oraz klubach w Europie i na świecie jak Waagenbau (Hamburg), Berghain Kantine (Berlin): // about blank (Berlin), Tresor (Berlin ), Worm (Rotterdam), Cafekino (Kopenhaga), Blau (Girona), Loop Bar (Melbourne), Chopin Theatre (Chicago). Ma na koncie szereg EPek tanecznych oraz pięć albumów, wydanych w Polsce, Niemczech, UK i USA. Wydawnictwo “Songs For Running Through Grass” dało początek jej własnej wytwórni - Ghost Kitchen.

The electronic music producer, sound designer and live performer An On Bast (Anna Suda) is one of the most dynamic live talent as well as one of the deepest sound explorer of the Polish electronic scene. The year 2006 marks the beginning of her career: she publishes her first album and she is picked from thousands of applicants to participate in the Red Bull Music Academy Melbourne Edition. Her challenging approach in the research of the most high-powered sounds combination is the cornerstone of her techno live groove and experimental concerts. She abandoned gradually the use of the laptop to experiment pure freedom in her live set-up. She moves from the sampler to the drum machine, from the hot pink wooden keyed little bass monster to effects showing a natural and confident connection with her machines. What comes up is a performance that represents not only high-quality entertainment for the public but a complete immersion in An On Bast'd energetic music flow. Her stunning live performances has captivated audiences at many festivals like Sonar (Barcelona), Nachtdigital (Germany), 3000° Festival (Germany), Numusic (Stavanger), Kvitnu (Kiev), Rekolectiv (Bucharest), Strom (Copenhagen) and at great polish festivals like Audioriver (Plock), Unsound (Krakow), Tauron (Katowice), Warsaw Electronic Festival and premiere clubs like Waagenbau (Hamburg), Berghain Kantine (Berlin),://about blank (Berlin), Tresor (Berlin), Lanificio (Rome), Worm (Rotterdam), Cafekino (Copenhagen), Blau (Girona), Loop Bar (Melbourne). The scope of An On Bast's projects allows for delicate, surrounding, ambient (also for a theatrical and modern dance performances) and for more lively, energetic, perfectly connected with the expression of the dancefloor. She also works with classical music readaptating "Sacre du Printemps" by I.Stravinsky, music of F.Chopin, film music by Krzysztof Penderecki, bringing them to the electronic music scene.

Joana/Poznań https://soundcloud.com/joana

Jej życie i twórczość zostały całkowicie podporządkowane muzyce. Pasja nadająca sens i kierunek działania. Niespotykana wrażliwość i delikatność. Urok, który nie pozostawia obojętnym. Wreszcie, siła i wytrwałość pozwalająca osiągać wyznaczone cele. Oto Joanna Tomczak aka Joana, która na polskiej scenie muzyki elektronicznej obecna jest już blisko od 15 lat. Najczęściej spotkać można ją w roli czarodziejki-wo dzirejki, która klubową publiczność zwykła uwodzić setami pełnymi melodyjnych zestawień, zabaw z tempem i nastrojem. Pobrzmiewa w nich niepohamowana ciekawość świata dźwięków i nieujarzmiona rozkosz jego odkrywania. Zaś wrodzone wyczucie piękna dyktuje wybór brzmień jedynie nieprzeciętnych i wysublimowanych. Artystka na stałe związana jest z Poznaniem, gdzie aktywnie działa na polu promocji muzyki elektronicznej i kultury klubowej. Od wielu lat współorganizuje imprezy pod szyldem International Day Off oraz angażuje się w działalność Kolektywu i Stowarzyszenia City Inside Art. W 2013 roku Joana debiutowała w roli producentki muzycznej wydając epkę „Save Your Tears”, która ukazała się nakładem współtworzonego przez nią labela Rec.Out. Wciąż nie ustaje w działaniu, dążąc do spełnienia kolejnych muzycznych marzeń i celów.

A voracious appetite for the newest and freshest underground electronic dance music around and an undying drive to develop and nurture her very own, trademark sound are the words that best describe Joanna Tomczak as a DJ. A devotee of melodic beautiful harmonies. Hypnotic, deep, techy and housey sounds dominate her sets, but she will flash a brief and slightly irreverent smile when she changes tempo; if only to remind you why you are out partying. Joana plans her mixes four or five steps ahead like a seasoned chess player leaving the partygoers thirsting for more. Her sets are like a collection of short stories that are compelling in their own right and perhaps appear even disjointed from one to another. But as a sum of their parts they are best appreciated at a higher level after one has heard the entire story. Her serious and calm demeanor at the decks provides insight to her personality; controlled, calm and cool. A firm believer in continuous positive development Joana has begun the next chapter for her love of music by making her own sound. Co-founder of the City Inside Art (C.I.A) collective and Rec.Out label. Has been working for many years as a promoter, a series of events including International Day Off series.

Shari Vari/Łódź https://soundcloud.com/shari-vari

Muzyczna podróż Shari Vari zaczęła się jak u większości – w wieku przedszkolnym. Żyła w przeświadczeniu, że uderzenie łyżki o garnek brzmi naprawdę wyjątkowo i niespotykanie. Po wielu muzycznych doświadczeniach wybrała w końcu muzykę elektroniczną, która z niesłabnącą siłą jest przy niej do tej pory. Sam początek to zdecydowanie elektro, dzięki któremu odnalazła swoją ksywkę – Shari Vari. Po krótkim czasie fascynacji tym stylem, przyszła pora na techno, które gra w jej duszy do tej pory. Nie demonizuje jednak innych gatunków i czasem dla odmiany zagra tech-housy, które są potrzebną pauzą między masywnością i tempem jej stałego grania.

Musical trip of Shari Vari started as usual – during her preschool years. She believed that a strike of the spoon in the pot sounds really special and unusual. After many musical experiences she chooses electronic music, which still follows her. At the begining it was electro, thanks to which she foud her nickname – Shari Vari. After a short period of fascination with this genre, she started playing techno, which remains in her soul till now. She doesn’t demonize other genres and she sometimes plays techhouse, which is needed as a pause between massiveness and fixed tempo of her sets.

Wilk/Gdańsk https://soundcloud.com/wilkw

Wilk to elektroniczny projekt Wojtka Wilka, szeroko korzystającego z przestrzennego ambientu oraz dźwięków ze świata zewnętrznego, wymieszanych z konwencją 4x4 oraz łamanych brzmień. Muzyk nie jest ograniczony do jednego gatunku, wciąż go poszukuje: miksując eksperymentalne brzmienia, hałasy i zakłócenia w połączeniu z warstwami klawiatur i melodii, tworzącą naprawdę wyjątkową atmosferę. Ostatnio wypuścił swój pierwszy album, Block E, ale oceniając po utworach regularnie wypuszczanych w internecie, muzyk już rozwinął swój charakterystyczny styl.

Wilk is an electronic project of Wojtek Wilk, extensively drawing on spacious ambient soundscapes, combined with 4x4 and broken rhythms. The musician is not limited to a single genre, but he is still looking for his path: mixing experimental sounds, noises and distortions with layers of keyboards and hypnotising melodies to create a truly unique atmosphere. Last year he released his first album, Block E, but judging by the songs regularly uploaded on the Internet, the musician has already developed his style.

Michał Gutkowski/Poznań https://soundcloud.com/michalgutkowski

Michał Gutkowski aka Michael Groovy (Polish Rave Order) - Dj, szaman, prezenter, promotor. Entuzjasta życia i metrum 4/4. Wielbiciel głębokich melodii oraz basu przypominajacego gdzie znajdują się organy wewnętrzne. Syn, brat, przyjaciel, kochanek, esteta. Zakochany w Techno, Housie i czarujących damach. Podróżuje przez świat z misją dzielenia się radością z życia i motywowania ludzi do realizacji swoich marzeń. Wierzy w Katharsis, które można osiągnąć dzięki zatraceniu się w muzyce. Optymista, hedonista, aktywista. W swojej krótkiej karierze zdążył zagrać w 1500 m2 (finał Burn Residency), kilkukrotnie w Poznańskim SQ i w kilku innych mniejszych i większych klubach na terenie całej Polski. Jako jeden z niewielu polaków zagrał w Kolumbii obok Navida Izadi z Wolf + Lamb. Aktualnie co wtorek o 20 w Good Time Radio prowadzi audycje Polish Rave Order podczas której promuje kulturę Rave i prezentuje swoją selekcję parkietowej elektroniki.

Michał Gutkowski aka Micheal Groovy (Polish Rave Order) – Dj, shaman, presenter, promoter. Enthusiast of life and 4/4. Deep and bass souds lover, reminding where internal organs are. Son, brother, friend, lover, esthete. In love with techno, house and charming ladies. He is travelling the world with a mission of sharing the joy of life and motivate people to achieve their dreams. He believes in Katharsis, possible to accomplish thanks to perdition in music. Optimist, hedonist, activist. During his short career he played in 1500 m2 (Burn Residency final), few times in SQ and in few smaller and bigger clubs in Poland. As one of the few polish, he played in Colombia on the same scene with Navida Izadi from Wolf + Lamb. Recently, every Tuesday at 20 he runs an audition called Polish Rave Order where he promotes Rave Culture and presents electronic music.

Partnerzy: Retro Guide TECHNOlogic muno.pl Good Time Radio

autor:
zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ