koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
SPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365AVATAR Nowe szaty królaSPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKITP Repertuar 11.2024
zmodyfikowano  8 lat temu

20\. OFF CINEMA 2016: Pokaz konkursowy nr 8

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 11 229 wyświetleń od 18 listopada 2016
  • 18 listopada 2016, piątek
    » 21:30

POKAZ KONKURSOWY NR 8

MOMENTS OF CAMPAIGN, Tomas Astudillo, Ekwador, 2015, 52'
Choć film ten jest zapisem historycznych wydarzeń, skupia się jednak na domniemanej dwoistości publicznej persony Rafaela Correi. Kamera spogląda za kulisy wyścigu o reelekcję na fotel prezydenta w 2013 roku, by w zdystansowanej wobec barw kampanii czarno-białej tonacji, zachęcić widza do refleksji na temat tego, jak w Ekwadorze robi się politykę.

STREETCAR NUMBER 3, reż. Karolina Błaszyk, Francja, 2015, 13'
To było w lutym 1982 roku, na przystanku tramwaju numer 3 w St. Etienne. „Tramwaj Numer 3" to filmowa podróż w stronę spojrzeń, ktorych nie możemy wymazać z pamięci.

TRZY ROZMOWY O ŻYCIU, reż. Julia Staniszewska, Polska, 2016, 24'
Trudna i bolesna rozmowa matki i córki. Matka -- lekarka, wierząca i praktykująca katoliczka. Córka -- agnostyczka, jej dzieci przyszły na świat dzięki metodzie in vitro. Matka kocha swoje wnuki, ale nie akceptuje tej metody. Córka ma jednak nadzieję, że matka zmieni swoje przekonania. Matka jest rozdarta między miłością do córki i wnuków a dogmatami Kościoła. Chciałaby, żeby córka spróbowała ją zrozumieć.

REFUGEE BLUES, reż. Stephan Bookas, Tristan Daws, Francja, Wielka Brytania, 2016, 6'
Osnową „Refugee Blues" jest znany wiersz W.H. Audena z 1939 roku, który przebrzmiewa w tle, gdy kamera stara się uchwycić jeden dzień z życia „dżungli", obozu dla uchodźców w okolicach Calais. Ten dokumentalny wiersz, o wiele bardziej intymny od tego, co pokazują media, zestawia ze sobą brutalną rzeczywistość częstych starć z francuskimi oddziałami prewencji, z nadziejami mieszkańców obozu na lepszą przyszłość.

zmodyfikowano  8 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ