koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

BLASZANY BĘBENEK / Teatr Tetraedr

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 022 wyświetleń od 23 września 2020
  • 29 września 2020, wtorek
    » 19:00

wstęp wolny

otwarty pokaz w ramach projektu sTWÓRZ|zROZUM

więcej o projekcie: http://www.scenarobocza.pl/projekt/stworz-zrozum/

Po spektaklu odbędzie się spotkanie z twórcami_czyniami

Główny bohater – Oskar − opowiada o swojej „przewlekłej trzyletniości”, poprzez którą prowadzi wnikliwą obserwację świata. Urodzony w latach 30. XX wieku, jest świadkiem historycznych zmian, z których wychwytuje „znaki zwiastujące nieszczęście, które wdziewało coraz większe buty i zamierzało rozsiewać zło”. Używa swojego genialnego głosu jako narzędzia samoobrony. Nie może żyć bez swojego blaszanego bębenka, którym nadaje ton kolejnym wydarzeniom.

Reżyseria: Grażyna Tabor

Obsada: Agnieszka Rajda, Łukasz Czogalik, Jakub Tabor, Marcin Franaszek

Czas trwania: 60 minut

Data premiery: 15 czerwca 2018

NAGRODY ZA SPEKTAKL:

IX Festiwal Młodości Teatralnej „ŁAKNIENIA” (nagroda główna);

24 Zgierskie Spotkania Małych Teatrów „Słodkobłękity” – nagroda główna im. Mariana Glinkowskiego, nagroda za inscenizację dla Grażyny Tabor oraz nagroda aktorska dla Agnieszki Rajdy;

Finalista II Ogólnopolskiego Konkursu „The best OFF” – konkurs na najlepszy spektakl teatru niezależnego w Polsce.

Teatr Tetraedr istnieje od 1992 roku. Jest wspólną drogą i kawałkiem życia wielu młodych ludzi, którzy zostawili tu dużo dobrej energii, emocji, własnych historii, przyczynili się do wypracowania swoistego stylu pracy i obrazowania na scenie. Istotą pracy Tetraedru jest organiczność, fizyczność, odwołanie się do archetypów, rytuałów i rytmów życia codziennego − z dala od publicystyki. To wszystko wpisane jest w surrealizm, absurd i groteskę. Teatr konfrontuje się z rzeczywistością przez takie literackie inspiracje jak: Kajzar, Tuwim, Miłobędzka, Spath, Gombrowicz, Schulz, Veteranyi − ograniczając słowo do minimum, najchętniej tworząc żywą muzykę na scenie.

zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ