koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  3 lata temu

BILET OTWARTY DO TEATRU NOWEGO W POZNANIU

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 025 wyświetleń od 23 stycznia 2021
  • 30 czerwca 2021, środa
    » 00:00

Szanowni Widzowie,

zaplanowanie wizyty w Teatrze Nowym jeszcze nigdy nie było tak łatwe! Zapraszamy do zakupu nowości – elektronicznego BILETU OTWARTEGO, który będzie można wymienić w kasie na bilet na dowolny spektakl ze stałego repertuaru TN – z możliwością dokupienia do niego drugiego biletu w specjalnej, ulgowej cenie!

BILET OTWARTY to:
- wygoda – kupujecie go dziś, ale decyzję o terminie wizyty w teatrze możecie podjąć, kiedy chcecie – bilet jest ważny na cały sezon 2020/2021;
- oszczędność czasu – nie musicie już pędzić do teatralnej kasy po klasyczny voucher, wystarczy kilka kliknięć,
- korzystna propozycja dla duetów – bo do jednego biletu otwartego można dokupić w kasie jeden dodatkowy bilet w ulgowej cenie;
- dobry uczynek – bo kupując bilet na zapas, pomagacie nam już teraz!

REGULAMIN DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z ELEKTRONICZNEGO „BILETU OTWARTEGO”

1. BILET OTWARTY to elektroniczny bilet na spektakle Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu, który można nabyć za pośrednictwem serwisu Bilety24 i zgodnie z obowiązującymi w tym serwisie zasadami.

2. BILET OTWARTY można wykorzystać na wszystkie spektakle Teatru Nowego, niezależnie od ich ceny, poza:
·         spektaklami gościnnymi,
·         premierami i blokami premierowymi,
·         spektaklami sylwestrowymi,
·         pokazami zamkniętymi.

3. BILET OTWARTY jest ważny do końca sezonu artystycznego 2020/2021. Informacja o konkretnej dacie zakończenia sezonu podawana jest do wiadomości z miesięcznym wyprzedzeniem – wraz z ogłoszeniem repertuaru na miesiąc kończący sezon, by mieli Państwo możliwość odpowiedniego zaplanowania wizyty w Teatrze. Warto o tym pamiętać, bo Teatr Nowy ani serwis Bilety24 nie zwracają pieniędzy za niewykorzystane bilety.

4. Jeżeli rozwój pandemii koronawirusa spowoduje znaczące wydłużenie okresu zamknięcia instytucji kultury i – co za tym idzie – ograniczy znacząco możliwość wykorzystania zakupionych BILETÓW, Teatr może zdecydować o przedłużeniu terminu ważności BILETU OTWARTEGO. O ewentualnej prolongacie Teatr Nowy będzie informować w stosownych komunikatach umieszczanych w Internecie i w kasie.

5. Jeden BILET OTWARTY można wymienić na jeden bilet docelowy – czyli bilet na konkretny spektakl. Nie można go natomiast wymienić na papierowy voucher teatralny.
6. BILET OTWARTY daje też jego posiadaczowi możliwość zakupienia w kasie Teatru Nowego jednego biletu dla osoby towarzyszącej w cenie biletu ulgowego obowiązującej na dany spektakl.
7. Samo zakupienie i posiadanie BILETU OTWARTEGO nie stanowi gwarancji uczestnictwa w spektaklu – daje ją wymiana BILETU OTWARTEGO na bilet docelowy w kasie Teatru Nowego.

8. BILET OTWARTY wymienia się w kasie na bilet docelowy, okazując jego numer lub kod:
·         po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji miejsc drogą telefoniczną lub mailową – informując pracownika kasy o chęci wymiany BILETU OTWARTEGO,
·         lub bez rezerwacji, bezpośrednio przed wybranym spektaklem – w miarę dostępności miejsc.

9. Kody i numery znajdujące się na BILECIE OTWARTYM są jednorazowe, czyli ważne tylko przy pierwszej realizacji lub skanowaniu. Prosimy o ostrożność: skopiowanie lub udostępnienie ich osobom trzecim będzie skutkować unieważnieniem BILETU OTWARTEGO i może być traktowane jako próba oszustwa. Za nieważny będzie też uznany nieczytelny kod na bilecie.

10. Nie ma konieczności dopłaty do biletu docelowego, którego cena jest wyższa niż cena BILETU OTWARTEGO. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość BILETU OTWARTEGO, Teatr ani serwis Bilety24 nie zwraca tej różnicy.
11. BILET OTWARTY nie podlega dalszej odsprzedaży ani zwrotowi.
12. W przypadku reklamacji dotyczącej zakupu lub wymiany BILETU OTWARTEGO, wystarczy skontaktować się bezpośrednio z BOW Teatru Nowego, dołączając do reklamacji dowód zakupu: potwierdzenie transakcji płatniczej.


W razie wątpliwości lub pytań – zachęcamy do kontaktu:
·         pod adresami: bow@teatrnowy.pl, info@teatrnowy.pl biletygrupowe@teatrnowy.pl,
·         pod numerami telefonów: 61 847 24 40 • 61 847 86 24.

zmodyfikowano  3 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ