koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  3 lata temu

NAJPIĘKNIEJSZY CHŁOPIEC NA ŚWIECIE | 18\. MILLENNIUM DOCS AGAINST GRAVITY

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 704 wyświetleń od 22 sierpnia 2021

Poznań » Święty Marcin 30 » NA MAPIE

  • 9 września 2021, czwartek
    » 15:45
  • 7 września 2021, wtorek
    » 11:45
  • 4 września 2021, sobota
    » 21:00

Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją szczegółowych warunków uczestnictwa w seansach i wydarzeniach organizowanych przez Kino Muza w Poznaniu: https://www.kinomuza.pl/event/regulamin-i-zasady-bezpieczenstwa/

[PL] W 1970 roku Luchino Visconti szukał w różnych krajach młodego chłopca, który mógłby wcielić się w rolę Tadzia w ekranizacji „Śmierci w Wenecji” Tomasza Manna. Visconti był już zmęczony długimi i bezskutecznymi poszukiwaniami. Wykonał ponad 150 przesłuchań. Po castingu w Sztokholmie angaż otrzymał 15-letni Björn Andresen. Rok później, podczas premiery filmu w Londynie, w obecności królowej Elżbiety Visconti okrzyknął swojego aktora „najpiękniejszym chłopcem na świecie”. Kilka miesięcy potem w trakcie festiwalu w Cannes agent muzyczny zaprosił Björna do Japonii. Tam stał się on pierwszą zachodnią gwiazdą pop, występował w sesjach zdjęciowych oraz w reklamówkach. Przydomek nadany przez Viscontiego przykleił się do Björna na resztę życia i stał się jego przekleństwem. Dziś, pół wieku później, Björn walczy z uzależnieniami i kochał wewnętrznymi demonami. Odkrywa tajemnicę swojej matki i jej nagłego odejścia. Kontynuuje też swoją karierę, grając m.in. w horrorze „Midsommar”. „Najpiękniejszy chłopiec na świecie” to intymny obraz osoby, która próbuje pogodzić się ze swoją przeszłością i odzyskać kontrolę nad życiem. Ukazuje również kulisy powstania legendarnego filmu dzieła oraz odsłania struktury władzy w przemyśle filmowym i proces wykorzystywania, który dzisiaj szerzej dyskutuje się dzięki ruchowi #metoo.

[ENG] In 1971, at the world premiere of “Death in Venice” in London, Italian director Luchino Visconti proclaimed Björn Andrésen, the teen star of his latest film, "the most beautiful boy in the world.” A few months later, whilst the film is competing in Cannes, Björn is discovered by a Japanese music agent and flown directly from the red carpet to Tokyo to become Japan’s first Western icon with a career as a pop star, participating in tv shows and commercials. This is the story of a boy who was thrust to international stardom for his iconic looks and lived a life of glamour, unprepared for instantly becoming an international celebrity. 50 years later, Björn looks back. The nomination as ”the most beautiful boy in the world” became an epithet that has come to haunt him for the rest of his life. Today he is struggling with addiction and inner demons. He is also discovering the truth behind his mother’s disappearance and finding the clues to who his father is. “The Most Beautiful Boy in the World” is a deeply personal and cinematic film about a person reconciling his past and taking control of his life. It is also a unique look behind the scenes of one of the world’s greatest film classics - “Death in Venice”, and also the structures of power and the cause of it, which recently has become known as #metoo.

zmodyfikowano  3 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ