koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  3 lata temu

#335 BADA, Fȧgelle

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 10 933 wyświetleń od 21 września 2021
  • 26 października 2021, wtorek
    » 20:00

BADA (SE)

Szwedzki kolektyw noisowo, psychodeliczno rockowy nie stroniący od wolnej improwizacji.

Dźwięki BADA pochodzą ze skrajnie różnych kierunków: dronowe krajobrazy, dysonanse organów piszczałkowych, plemienne rytmy, mgliste, mroczne gitary i głęboki, zniekształcony bas.
To z tych różnorodnych źródeł proces kreatywności nieustannie ewoluuje.

Tylko kilka śladów BADA jest dostępnych w internecie, dlatego jedynym sposobem na dotarcie do ich muzyki jest doświadczenie jej na żywo gdzie głośność instrumentów będzie na tyle wysoka, aby dźwięki rezonowały w waszych ciałach - akt, który łączy niezbędną więź między muzyką a światami fizycznymi.

BADA jest złowrogim stworzeniem Anny Von Hausswolff, Hannesa Nilssona, Davida Sabela, Filipa Neymana i Gianluca Grasselli. Zaprezentują swój nowy album podczas tegorocznej trasy koncertowej.

Anna spędziła większość czasu od wydania swoich ostatnich albumów „The Miraculous” i „Dead Magic”, podróżując po świecie i grając specjalne pokazy w bardzo wyjątkowych okolicznościach: m.in. Lincoln Cathedral lub Montreux Jazz Festival, otwarcie dla Nicka Cave'a & Bad Seeds, wspólne trasy koncertowe ze Swans i Sunn O))), a także własne trasy koncertowe, w tym po Chinach.
Udziela się również w Royal Swedish Opera House, wystąpiła podczas bankietu nagrody Nobla, oraz w utworze Koad Yanna Tiersena.

Fågelle (SE)

Pochodzi ze Szwecji, tworzy muzykę, w której noisowe warstwy przeplatają się z popowymi melodiami. Używając efektów gitarowych, syntezatorów i samplera zanurza się w dźwiękach, eksperymentuje, używa poezji, aby stworzyć fascynującą piosenkę gdzieś między sound artem a popem. Jej świat dźwiękowy nie jest niczym ograniczony. Znajdziemy tu nagrania terenowe moskiewskiego metra, krzykliwe partie gitary i posępne dźwięki syntezatorów.

zmodyfikowano  3 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ