koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  2 lata temu

Ach te Koty

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 24 833 wyświetleń od 21 maja 2022
  • 24 października 2022, poniedziałek
    » 10:00/12
  • 23 października 2022, niedziela
    » 13:00/15
  • 13 października 2022, czwartek
    » 10:00
  • 26 września 2022, poniedziałek
    » 10:00/12
  • 25 września 2022, niedziela
    » 13:00/15

ACH TE KOTY
24.04.2022 godzina 15:30
25.04.2022 godzina 09:30, 11:30

Druga edycja szalonej, musicalowej rewii z kocim pazurem w tle! Broadwayowski show, w którym kocia ferajna zabierze Cię w podróż do samego Nowego Jorku, na paryskie ulice i do szczurzego podziemia! Wciągnij się w wir nieoczekiwanych zwrotów akcji i bądź świadkiem niespotykanych dotąd akrobacji, niezwykłego tańca i wokalu.

Daj się uwieść artystycznej ekstrawaganzie pełnej niespodzianek! Obserwuj jak główna bohaterka zmaga się z własnym strachem i jak kocie intrygi wciągają ją w nieznany świat rewii i niebezpiecznych przygód. Musicalowa opowieść dla małych i dużych widzów! Możesz marzyć, możesz zwariować, możesz się w niej zakochać!

ACH TE KOTY we wrześniu!

25.09.2022 godzina 13:00, 15:30
26.09.2022 godzina 10:00, 12:00

*REGULAMIN REZERWACJI I SPRZEDAŻY BILETÓW NA SPEKTAKLE *odbywające się w Teatrze Cortiqué Anny Niedźwiedź

I/ REZERWACJA I ZAKUP BILETÓW

Bilety ulgowe przysługują: dzieciom, młodzieży szkolnej, studentom do 26 roku życia.

A. BILETY INDYWIDUALNE
Zakup biletów odbywa się poprzez serwis Bilety24, zgodnie z określonymi przez ten portal zasadami i obowiązującym regulaminem. Bilety indywidualne nie podlegają rezerwacji, ani zwrotowi.

W razie pytań i wątpliwości prosimy o pisanie do nas na adres:
bow@cortique.pl

Biuro Obsługi Widzów tel. 573 316 736 (czynne w środę, czwartek i piątek w godz. 10:00-15:00).

B. BILETY GRUPOWE
1. Rezerwacji grupowej można dokonywać za pomocą zamówienia wysłanego drogą elektroniczną na adres: bow@cortique.pl
2. Rezerwacja wymaga podania imienia i nazwiska osoby rezerwującej oraz numeru telefonu kontaktowego (oraz ewentualnie innego adresu poczty elektronicznej do kontaktu niż adres maila z zamówieniem).
3. Rezerwacja grupowa jest dokonywana na co najmniej 15 biletów na jedno wydarzenie w tym samym terminie.
4. Rezerwacja grupowa złożona telefonicznie wymaga potwierdzenia mailowego.
Podane dane osobowe będą wykorzystywane przez Szkołę Baletową Anny Niedźwiedź wyłącznie w celu skutecznej obsługi rezerwacji (przesłanie potwierdzenia, informacja o ewentualnych zmianach w repertuarze), z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U.2002.101.926 z późniejszymi zmianami).
5. Po dokonaniu rezerwacji osoba rezerwująca otrzyma odpowiedź drogą elektroniczną pod wskazany w zamówieniu adres mailowy - z numerem rezerwacji, numerem konta, na które należy wpłacić należność oraz terminem uregulowania należności za bilety. Jeśli klient takiego potwierdzenia nie otrzyma prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy - mail mógł zostać zablokowany i konieczne będzie skuteczne jego przesłanie
6.Bilety dla rezerwacji grupowych są objęte specjalną ofertą cenową podaną na stronie wydarzenia/spektaklu. Bilet dla opiekunów nie jest wydawany jako dodatkowy bilet bezpłatny, ale będzie uwzględniony poprzez naliczenie 10% rabatu za zakupy łączne.
7. Płatności za zarezerwowane bilety grupowe należy dokonać poprzez serwis Bilety24 w terminie określonym w potwierdzeniu na konto wskazane na fakturze.
8.Termin wykupu biletów w rezerwacji grupowej wynosi:
- 14 dni od momentu potwierdzenia złożenia rezerwacji,
- rezerwacje złożone od 01.04.2017r standardowo 7 dni od daty dokonania rezerwacji, jednak nie później niż 3 dni przed terminem spektaklu.
Brak wykupu biletów we wskazanych terminach skutkuje automatycznym anulowaniem i skierowaniem miejsc do ponownej sprzedaży.
9. Bilet przesyłany jest na adres mailowy podany przez Klienta. Bilety stanowi dokument elektroniczny w formacje PDF przeznaczony do samodzielnego wydruku. Bilet należy wydrukować w formacie A4 i okazać bileterowi
10. Nie wykupienie biletów we wskazanym terminie powoduje anulowanie rezerwacji, bez uprzedniego monitu.
11. Przydział miejsc grupowych następuje w momencie wykupienia biletów.
12. Bilety nie podlegają zwrotowi.

II/ ZWROTY BILETÓW

1. Zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. W związku z powyższym zakupione bilety indywidualne i grupowe nie podlegają zwrotowi.

WYJĄTKOWE OKOLICZNOŚCI:
1. W przypadku całkowitego odwołania spektaklu bez ustalenia nowej daty wydarzenia wynikające z sytuacji nadzwyczajnej lub z winy Teatru wymagane jest niezwłoczne skontaktowanie się z Biurem Obsługi Widza w celu uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety.
2. W przypadku przeniesienia spektaklu na inny termin, co może nastąpić w sytuacji nadzwyczajnej (tj. obostrzenia związane z sytuacją pandemiczną w kraju, warunki pogodowe uniemożliwiające odbycie się spektaklu w budynku Teatru, odwołanie uczestnictwa artystów z powodów niezależnych, wypadków zagrażających życiu bądź innych sytuacji) lub z winy Teatru, możliwy jest zwrot środków za zakupione bilety. Zwrot biletów przysługuje tylko w okresie ustalonym przez Teatr. Termin zwrotu biletów ogłoszony zostanie niezwłocznie na stronie internetowej Teatru i w pojedynczych przypadkach mailowo.
3. W związku z sytuacją pandemiczną Teatr ma 180 dni na zwrot środków klientom, którzy zadeklarowali chęć zwrotu biletów w terminie określonym, w związku z przeniesieniem spektaklu na inny termin bądź jego całkowitym odwołaniem.
4. W przypadku przekroczenia wyznaczonego okresu zwrotu biletów przez klienta, Teatr nie uwzględnia zgłoszeń w późniejszym terminie.
5. Aby ubiegać się o zwrot biletów niezbędne jest poinformowanie o takiej woli (w określonym w komunikacie przesłanym mailowo terminie) Biuro Obsługi Widza drogą mailową załączając bilet, potwierdzenie zakupu (paragon lub faktura, potwierdzenie przelewu) oraz numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki.

III/ INFORMACJE DLA WIDZÓW

1. Prosimy o przybycie na wydarzenie/spektakl odpowiednio wcześniej. Teatr nie oferuje parkingu. Ograniczona ilość miejsc parkingowych w okolicach Teatru może opóźnić przybycie widzów na spektakl.
2. Osoby spóźnione będą wpuszczane na widownię dopiero w trakcie przerwy, jeżeli została ona przewidziana podczas wydarzenia/spektaklu. Osobom spóźnionym na spektakle jednoaktowe w miarę możliwości i ilości wolnych miejsc zostaną wyznaczone przez obsługę sali miejsca, takie, by zajęciem ich nie zakłócać odbioru innym widzom.
3. Na widowni panuje absolutny zakaz spożywania jedzenia i picia napojów.
4. Osoby przebywające na widowni zobowiązane są do wyłączenia sygnałów w telefonach, komórkowych, zegarkach elektronicznych i innych urządzeniach emitujących sygnały dźwiękowe.
5. Nagrywanie dźwięku, fotografowanie lub filmowanie podczas wydarzeń jest zabronione.
6. Na terenie Teatru obowiązuje całkowity zakaz palenia.
7. Teatr nie odpowiada za ubrania i rzeczy wartościowe pozostawione na terenie Teatru.
8. Widzowie nie stosujący się do instrukcji pracowników Teatru w przypadku naruszenia regulaminu lub powodujący zagrożenie dla bezpieczeństwa pozostałych widzów zostaną poproszeni o opuszczenie Teatru. W takim przypadkach nie przysługuje zwrot należności za zakupiony bilet ani jego wymiana.
9. W sytuacjach odwołania spektaklu bez względu na przyczynę jego odwołania, klient ma prawo do obejrzenia przedstawienia w innym uzgodnionym z Teatrem terminie, bądź zwrotu należności za bilety na zasadach określonych w regulaminie Bilety24.
10. Zakup biletu oznacza akceptację przez klienta powyższego regulaminu we wszystkich jego aspektach.
11. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Teatr zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Użytkownik bezwarunkowo akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach.
12. Treść regulaminu dostępna jest dla Użytkownika w BOW Teatru Cortiqué Anny Niedźwiedź
oraz na stronie internetowej: https://cortique.pl/

Dziękując za korzystanie z naszej oferty artystycznej - życzymy pięknych wrażeń na naszych spektaklach!

Dyrekcja Teatru Cortiqué Anny Niedźwiedź

***

Bezpieczne zakupy w Bilety24. W przypadku odwołania wydarzenia, gwarantujemy automatyczny zwrot środków potwierdzony komunikatem wysyłanym na adres e-mail, podany podczas zakupu.

zmodyfikowano  2 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ