koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Cantores wiolonczelaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365TP Repertuar 11.2024KLIMT wystawa WrocławARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAG
zmodyfikowano  3 lata temu

ENEA EDISON FESTIVAL - KARNET 2-DNIOWY: 23-24.07.2021 | Start: 17:00

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 7 529 wyświetleń od 23 czerwca 2021
  • 24 lipca 2021, sobota
    » 17:00

Muzyka na świeżym powietrzu w rodzinnej atmosferze i pięknym otoczeniu? To właśnie Enea Edison Festival – Taste The Music 2021! Po sukcesie dwóch poprzednich edycji festiwal powraca w kolejnej odsłonie.

ENEA EDISON FESTIVAL / LINE-UP:
23.07.2021 / Dzień I: Kwiat Jabłoni, Baranovski, Bartek Królik, Swiernalis, BIBOBIT, Patrick the Pan, Łąki Łan, Ida
24.07.2021 / Dzień II: Artur Rojek, sanah, Ania Rusowicz, The Cool Quest, Linia Nocna, Ofelia, Jan Serce, KRÓL

Ceny: biletów:

III pula – REGULAR TICKETS – dostępne do 29.06.2021 (do godz. 11:59) lub do wyczerpania puli biletów.
Karnet dwudniowy: 149 zł
Bilet jednodniowy: 99 zł

IV pula – FINAL CALL – dostępne od 29.06.2021 (od godz. 12:00) do 24.07.2021 lub do wyczerpania puli biletów.
Karnet dwudniowy: 169 zł
Bilet jednodniowy: 119 zł

Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją REGULAMINU WYDARZENIA **http://goodtaste.pl/wp-content/uploads/2021/03/Regulamin-koncert%C3%B3w-organizowanych-przez-Good-Taste-Production-sp.-z-o.o.-oraz-Good-Taste-Production-sp.-z-o.o.-sp.-k.-.pdf

Dzieciom w wieku 7-12 lat przysługuje możliwość zakupu biletu ulgowego z 50% rabatem. Zniżka naliczana jest od ceny biletu z aktualnie sprzedawanej puli (np. REGULAR TICKETS). Wiek musi zostać potwierdzony dokumentem tożsamości dziecka przy wejściu na teren imprezy.

Uwaga! Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami sprzedaży (Facebook, aukcje internetowe itp.) stwarza ryzyko zakupu biletów nieoryginalnych lub nieważnych, które nie umożliwią wejścia na koncert.**


23 i 24 lipca należy zarezerwować na kolejne spotkanie nad Jeziorem Kierskim, by cieszyć się latem i dźwiękami ulubionej muzyki. Festiwal to coroczny przegląd tego, co najlepsze w popularnej muzyce rozrywkowej: polskiej i zagranicznej. Wśród potwierdzonych artystów znaleźli się m.in. Kwiat Jabłoni, Artur Rojek, sanah, KRÓL, Łąki Łan, Bibobit, Ania Rusowicz, Baranovski, Linia Nocna, Ida, Ofelia, Patrick the Pan, Swiernalis, Jan Serce, Barter Królik i The Cool Quest.

Ideą imprezy jest nie tylko dostarczanie muzycznych emocji, ale także stworzenie wyjątkowego klimatu, który pozwoli odpocząć z dala od zgiełku miasta. Enea Edison Festival odbywa się w malowniczej scenerii jeziora Kierskiego. Od centrum Poznania to zaledwie kwadrans jazdy samochodem, co sprawia, że jest to idealne miejsce na weekendowy wypoczynek. Koncerty i wydarzenia towarzyszące odbywają się w pobliżu Best Western Hotel Edison. W trakcie dwóch dni posłuchać można nie tylko muzyki, ale również spróbować pysznego jedzenia oraz wziąć udział w rozwijających kreatywność warsztatach. Szczegóły dotyczące tych atrakcji organizatorzy ujawnią tuż przed wydarzeniem.

Sponsorem tytularnym festiwalu jest firma Enea – koncern energetyczny.

  • Enea, jako firma odpowiedzialna społecznie, aktywnie włącza się w życie lokalnych społeczności poprzez angażowanie się w organizację lubianych i cenionych wydarzeń kulturalnych. Przykładem jest m.in. współpraca z Teatrem Wielkim w Poznaniu, Enter Enea Festival dla wielbicieli muzyki jazzowej oraz Enea Edison Festival, gdzie usłyszymy najpopularniejsze polskie przeboje. Wszystkim nam brakuje niepowtarzalnej atmosfery koncertów, dlatego bardzo liczymy, że w tym roku festiwal odbędzie się bez przeszkód i potwierdzi swój wyjątkowy klimat – powiedziała Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji Enei.

  • Cieszymy się, że przy trzeciej edycji festiwalu nasze szeregi zasila marka Enea. Jest nam niezwykle miło, że festiwal znalazł się w gronie projektów kulturalnych wspieranych przez markę obok tak ciekawych wydarzeń i instytucji. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy będziemy mogli dostarczyć fanom dobrej muzyki jeszcze więcej emocji przez kolejne lata. - podkreśla Zuzanna Oses, Brand Manager Good Taste Production.

Organizatorem festiwalu jest agencja koncertowa Good Taste Production. Partnerem imprezy jest Best Western Hotel Edison.

zmodyfikowano  3 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ