koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

OKNO-ZBLIŻENIA. SPOTYKANIE TEATRU. CZ. I. Teatr Porywacze Ciał - "Zapis automatyczny"

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 21 855 wyświetleń od 21 marca 2013
  • 4 kwietnia 2013, czwartek
    » 19:00

Projekt OKNO-ZBLIŻENIA. SPOTYKANIE TEATRU jest kontynuacją festiwalu Spotkań Teatralnych OKNO realizowanego przez Teatr Kana od 1997 roku. Ubiegłoroczna 15. edycja zapoczątkowała nową formułę festiwalu jako cykl kwartalnych tematycznych spotkań z wybranymi artystami, których twórczość jest przedstawiana w możliwie szerokim spektrum. Gościem tegorocznej pierwszej części jest Teatr Porywacze Ciał.

"OUN" to solowy projekt Katarzyny Pawłowskiej. Był prezentowany na wielu festiwalach w Polsce, Chorwacji, na Słowacji i w Niemczech. Często pokazywany w nieteatralnych i surowych przestrzeniach - zaciera granicę między teatrem a sztuką performance.

„...Pawłowska w OUN myli tropy, chce zagadać pustkę wewnątrz i na zewnątrz swojej bohaterki. Jej przewrotny monolog jest w swej konstrukcji najbliższy formule stand-up comedy, której polskiej wersji od paru lat poszukujemy (…) autokomentarz, autoironia, autotematyzm towarzyszy aktorce cały czas (…) Absurdalne działania (…) obnażają teatralną kuchnię, są zagłuszaniem pustki, demonstrowaniem, dlaczego żadna struktura zamknięta przy takiej metodzie pracy powstać nie może. Aktorka Porywaczy Ciał postawiła na bezczelną bezpretensjonalność i to jej się w pełni udało.”
(Łukasz Drewniak Dziennik nr 168 – Kultura)

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ