koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Pokaż najgorszą polską reklamę

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 2 323 wyświetleń od 13 września 2012
  • 10 października 2012, środa
    » 12:00

Rażą cię wszelkie błędy w reklamach? Uważasz, że ich tworcy przekroczyli pewne granice lub stworzyli je w sposob nieprofesjonalny? Do 10 października możesz zgłosić najgorszą reklamę. Trwa kolejna edycja festiwalu „Chamlet".

Do konkursu przyjmowane są reklamy prezentowane w polskiej przestrzeni publicznej w okresie od 15 października 2011 do 15 października 2012 roku. Przewidziano pięć kategorii: reklama prasowa, reklama zewnętrzna, reklama telewizyjna, reklama społeczno-polityczna oraz program communication design. Kandydatury do nagrody „Chamlet" mogą typować zarowno osoby prywatne, jak i instytucje czy organizacje. Można to zrobić na trzy sposoby:

Jak mowią organizatorzy, celem festiwalu reklamy „Chamlet" jest zwrocenie uwagi na ułomność branży reklamowej, ktora bardzo często traktuje swoich klientow w sposob szablonowy, a nawet cyniczny. Świadczyć o tym może fakt, że w jego poprzednich edycjach zgłoszono ponad 600 reklam.

  • Problem jest oczywiście systemowy, bo ktoś na te produkcje reklamowe daje przyzwolenie, czyli klient. Ale dlaczego klienci muszą się znać na reklamie, skoro zlecają projekt „profesjonalnej" agencji? Z drugiej strony polskie agencje, w większości pracują estetyką ilościową, a nie jakościową. Liczy się szybki zysk, a nie zrobienie dobrej kreacji - wyjaśnia prof. Michael Fleischer z SWPS i UWr, pomysłodawca festiwalu najgorszych reklam.

Natomiast dr Michał Grech, komunikacjonista i wykładowca obu uczelni uważa, że problemem polskiej reklamy, ktora z perspektywy koncepcji kreatywnej powinna być unikalna i niepowtarzalna, jest jej przewidywalność i marny humor.

Organizatorem „Chamletow" jest Instytut Grafiki SWPS we Wrocławiu oraz Zakład Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.


Zobacz zeszłorocznych laureatow konkursu „Chamlet":

  • Program communication design: Active Lab „Druga sztuka gratis"
  • Reklama zewnętrzna: Multifood STP „Galeria Jurajska"
  • Reklama prasowa: Ruck Zuck „Szukasz czegoś konkretnego"

Reklama społeczno-polityczna: Komitet Wyborczy SLD, Katarzyna Lenart - http://youtu.be/ywijo_ndimo

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ