koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

„Jak nas nabrać? Psychologia na zakupach.” - dr Tomasz Grzyb

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 28 058 wyświetleń od 4 grudnia 2013
  • 12 grudnia 2013, czwartek
    » 18:00

Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach Leśnickiej Akademii Zamkowej - tym razem mowa będzie o przedświątecznej manipulacji jakiej jesteśmy poddawani w sklepach

Półki sklepowe uginające się pod ciężarem towarów to dla większości Polaków coś zupełnie normalnego. To, że możemy wybierać spośród kilkudziesięciu rodzajów jogurtów uznajemy za dowód naszej zupełnej swobody konsumenckiej. Ale czy tak naprawdę nasze wybory są dokonywane w wolny sposób? Czy to, że decydujemy się na tę czy inną markę telewizora, spodni czy herbatników to wyłącznie nasza decyzja? W trakcie spotkania porozmawiamy o różnych sposobach wyciągania pieniędzy z naszych portfeli stosowanych przez sprzedających produkty i usługi. Zwrócimy uwagę także na bardzo specyficzny pod tym względem czas - okres poprzedzający Boże Narodzenie.

dr Tomasz Grzyb (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)

Zajmuje się psychologią wpływu społecznego, technikami wpływu i propagandą. Interesuje się metodologią badań (zarówno naukowych, jak i marketingowych), historią najnowszą oraz techniką (od pralki automatycznej przez nożyce hydrauliczne do czołgu Abrams). We wrocławskim wydziale SWPS prowadzi zajęcia z zakresu techniki wpływu społecznego, statystyki i metodologii, SPSS oraz badań marketingowych. W pracy wykładowcy akademickiego najbardziej ceni to, że nie jest tak naprawdę pracą, tylko fascynującym sposobem spędzania czasu. Czyta praktycznie wszystko, co drukowane ze szczególną admiracją dla biografii i książek historycznych, ma kota, nie ma telewizora.

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ