koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
AMKL 75 latCO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

BLENDER - ANIMACJA I SYMULACJA

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 420 wyświetleń od 19 lutego 2020
  • od: 9 marca 2020, poniedziałek
    do: 23 marca 2020, poniedziałek

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji 3D. Zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w temacie tworzenia symulacji i animacji obiektów 3D. Zostaną przedstawione wszystkie aspekty animacji tkwiące w potencjale Blendera.

Cel kształcenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z modelowaniem i animowaniem 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni zarówno jeśli chodzi o kształt, kolorystykę jak i ruch. Kurs jest bardzo dobrym wstępem jeśli chodzi o modelowanie, renderowanie i tworzenie animowanej wizualizacji obiektów. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

BLOK EKSPRESOWY – 9 godzin szkolenia!

Terminy zajęć:

poniedziałki 9.03, 16.03, 23.03.

godz. 18:00-21:00

*Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Treści szkolenia:

  1. SYMULACJE

  2. ANIMACJA TEKSTU

  3. ANIMACJA POSTACI

  4. ANIMACJA OBIEKTU

Prowadzący: Mirosław Rajkowski

zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ