koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

BLENDER - MODELOWANIE I RZEŹBIENIE OBIEKTU DO DRUKU 3D

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 069 wyświetleń od 19 lutego 2020
  • od: 10 marca 2020, wtorek
    do: 24 marca 2020, wtorek

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji 3D. Zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w temacie tworzenia obiektów 3D. Zostaną przedstawione wszystkie aspekty modelowania tkwiące w potencjale Blendera.

Cel kształcenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z modelowaniem i drukiem 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni. Kurs jest bardzo dobrym wstępem jeśli chodzi o modelowanie i tworzenie wizualizacji obiektów oraz przygotowanie projektu pod drukarkę 3D. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

BLOK EKSPRESOWY – 9 godzin szkolenia!

Terminy zajęć:

wtorki: 10.03, 17.03, 24.03.

godz. 18:00-21:00

*Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Treści szkolenia:

  1. Modelowanie form technicznych z wymiarami (śruba, wtyczka, żarówka, linia...)

  2. Modelowanie głowy ze zdjęcia.

  3. Modelowanie postaci ludzkiej.

  4. Modelowanie stworzenia fantastycznego, formy abstrakcyjnej.

  5. Przygotowanie pliku do druku i wydruk 3D (wydruk 3D dodatkowa opłata 1zł/minutę druku)

Prowadzący: Mirosław Rajkowski

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ